wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Er is alleen nog maar 4% en 22% bijtelling. M.a.w. motor (uitstoot) maakt geen zak uit (los van de leaseprijs uiteraard ;)).

Edit: tenzij je uit een bestaande pool van auto's moet kiezen natuurlijk, in 2018 waren er nog wel 14% auto's dus zolang dat contract loopt kan dat uiteraard.

Wat ik zeg, ik werk bij een autogroothandel, dus pakken we wat er in de fleet te koop staat. Met andere woorden: Wij gaan geen nieuwe auto's kopen om ze maximaal af te laten schrijven, dat mogen de leasemaatschappijen voor ons doen. ;)

Je moet het zo zien: Lease auto's waar het contract van verloopt gaan terug naar de leasemaatschappij. Hier trekken ze 'm door de wasstraat en nemen ze de schades op. Wij schrijven ons in op deze remarketinglijst en dienen onze biedingen in.
Toegewezen auto's halen wij op met de 9-lader en vermarkten wij. Afhankelijk van de kilometerstand en algehele staat van de auto, maken wij de auto gereed voor de nationale markt of voor de export. Uit deze lading met auto's zitten vaak de juiste auto's die nog bijtellingstechnisch geschikt zijn om nog een paar weken of maanden in te zetten als demo voor onze afdeling.

Nieuwste wat we mogen pakken is tot nu toe een auto uit 2015, en dan heb je alleen in het C-segment de Volvo V40 D2 en D4 en zo'n domme Peugeot 308. En nog een trosje B-segmenters. Maar, als er nog iets staat uit 2014, dan kan dat ook. Golf, Octavia, Leon, etc. VAG geniet mijn voorkeur.
 
Laatst bewerkt:
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en expor
Luchtrooster van een 6C GTI met alle knoppen erop gescoord (OEM) komt morgen binnen wss.

geswitcht van 6R achterbumper naar een 6C
nieuwe oem voorbumper gekocht van 6C GTI (vorige was imitatie)

beide bumpers liggen nu bij de spuiter volgende week klaar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!