True!Reef blue blijft fantastisch kleur om te zien!
Die sloffen staan er mooi onder.
Volkswagen
Polo AW Highline
1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm)
True!Reef blue blijft fantastisch kleur om te zien!
Die sloffen staan er mooi onder.
Bougies vervangen, ging niet helemaal lekker dus nu de kabels bestellen en vanavond erin.. Trok een rubbertje/isolatierubber kapot in een kabel, dus ik kreeg allerlei storingen in die cilinder. We zien ‘t vanavond wel weer.
Is gelukt hoor. Bougiekabelset bestelt en gemonteerd en hij draait als een zonnetje. Superrustig!!He moet niet teveel de doe-het-zelfer uithangen pik
Bougies vervangen, ging niet helemaal lekker dus nu de kabels bestellen en vanavond erin.. Trok een rubbertje/isolatierubber kapot in een kabel, dus ik kreeg allerlei storingen in die cilinder. We zien ‘t vanavond wel weer.
Nope, was alemaal nog netjesHad je geen oxidatie in de aansluiting van de kabels op de bobine?
Jaman eerste keer zelf onderhoud doen. Luchtfilter en oliefilter ken ik ook zelf.. zo leer je steeds meer bij! Wel leuk.Heb je netjes gedaan.
Nieuwe velgen eindelijk onder!
Alle kleine beetjes helpenGaaf! Zou zo’n filter ook verschil maken in een 1.2TSI? Ziet er wel gaaf uit..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.