wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wel netjes hoor. Valt me trouwens nu pas op dat je geen Xenon hebt. Miste dat rode streepje in de koplamp.
Ja dat klopt, vond het aan het begin niet erg omdat de auto zakelijk is en ik m dan anoniemer kan maken. Maar vind het nu eigenlijk wel jammer, misschien dat ik ze ooit nog laat inbouwen, nu alleen nog te duur.

Ziet er mooi uit. Misschien ook de volkswagen logo’s om het een geheel te maken?

Zwart maken kan niet met de sensors die achter het logo zitten. Maar ik ga ze beide wel donkerder maken met tintfolie.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Zwart maken kan niet met de sensors die achter het logo zitten. Maar ik ga ze beide wel donkerder maken met tintfolie.

'Badgeskins' maakt wel een zwarte vinylsticker die je over het logo kan plakken. De sticker zou de radar niet verstoren.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
'Badgeskins' maakt wel een zwarte vinylsticker die je over het logo kan plakken. De sticker zou de radar niet verstoren.
Ik ken die van badgeskin inderdaad, maar ik wil meer richting deze look qua logo, deze polo is van iemand van het forum
2 - kopie.jpg
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Vandaag ook nog mn LED achterlichten vervangen voor black line LED's en de spiegelkappen vervangen voor zwarte.
Helaas is hierbij wel een spiegelglas gesneuveld. Links kon ik best wat kracht op zetten, rechts raakte ik net aan en toen knapte die al.
IMG_20191022_180338.jpgIMG_20191022_171513.jpg
IMG_20191022_180326.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20191022_180338.jpg
    IMG_20191022_180338.jpg
    1 MB · Weergaven: 14
  • IMG_20191022_180326.jpg
    IMG_20191022_180326.jpg
    689.8 KB · Weergaven: 14
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Vandaag ook nog mn LED achterlichten vervangen voor black line LED's en de spiegelkappen vervangen voor zwarte.
Helaas is hierbij wel een spiegelglas gesneuveld. Links kon ik best wat kracht op zetten, rechts raakte ik net aan en toen knapte die al.

Gaaf Rob die achterlampen. Ik ben van plan mijn VW voor logo binnenkort te wrappen met dezelfde folie als waar ik mijn mistlampen mee deed.
 
Gisteren de blauwe polo 9N verkoopklaar gemaakt. Na 2+ jaar trouwe dienst heb ik toch besloten om hem weg te doen, doet me ergens toch wel pijn in mijn hart, maargoed. Zaterdag komt iemand kijken!

Gisteren de subwoofer uitgebouwd uit de blauwe en ingebouwd in de GTI (mijn hele handen open gehaald, maargoed...). Interieur van beide auto's even een poetsbeurtje gegeven en alles zo ver als mogelijk weer terug naar standaard gebracht. Het was nog lekker weer, dus daar maar meteen van gaan profiteren.

De GTI daarnaast voorzien van de 98 benzine die hij lekker vindt. Jeetje wat duur.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Maandag is mijn auto ongewenst verbouwd..
Iemand vergat de handrem aan te trekken van haar auto en deze auto is achteruit tegen die van mij aan gerold...
WhatsApp Image 2019-10-22 at 08.24.25.jpegWhatsApp Image 2019-10-22 at 08.24.25 (1).jpeg
1571828831698.png

Beetje boel balen, maar gelukkig kunnen we het met een formuliertje invullen oplossen!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Wow
Waarderingen: Ruud9N en SantanoS
Grrrrr dat is zeker balen zeg dat hij precies bij de polo uitkomt dat is echt dike pech.
Gelukkig heb je in ieder geval de dader nu en kan je het hopelijk weer snel laten herstellen, success met de afhandeling.
 
Volvo  -  - 
@dov valt inderdaad wel mee, maar ben toch blij dat ik t zelf niet hoef te betalen! scheelt toch weer 650...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Merk je niet veel van maar de ET waarde is te hoog anders. De banden raken dan de binnenkant van je wielkast en voor 1mm speling met de remklauw + ziet er niet uit.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en Giltix
Paar maanden geleden me airco bijgevuld, maar vandaag hoorde ik weer het geluid van een lage airco vulling. Dus terug gegaan en even de ultraviolet lamp erop en kan, m'n condensor waarschijnlijk geraakt door een steentje. Bij de vw 250,- ex btw alleen voor het onderdeel, dus nu even speuren binnenkort maar even, naja even, vervangen. Dit weekend van plan om de stoelverwarmingmatjes in de bekleding te plaatsen, als alles goed gaat en ook bezig met mijn grootste upgrade/mod tot nu toe......

Worden weer wat avondjes in de garage, zowel thuis als ex-werk locatie :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!