Top secret, maar vol in actie nu.Wat voor upgrade ga je doen?
deel ff joh.Top secret, maar vol in actie nu.
Hmmm, er wordt gebruik gemaakt van een relaisdeel ff joh.
geef ff een hint
ahh leuk man.Ja echt he, had het in de witte polo ook ingebouwd, maar na het ongeluk was de deur open gebogen en de stoel ver-open, dus die matjes heb ik laten zitten. Nu nieuwe matjes en warme billen!
Na de auto gister te hebben opgehaald bij de dealer, vandaag:
- dashcam geplaatst, bedrading weg gewerkt achter de interieurpanelen en aangesloten op de zekeringkast. Ging heel makkelijk, uurtje werk!
- met behulp van de Carista dongle wat mods doorgevoerd (needle swipe, throttle response, dakje open met de sleutel, hoeveelheid liters om de auto af te tanken).
- stoelbeschermer en basis voor de maxicosi gemonteerd. Verwachten binnen 6 weken een zoon.
Auto bevalt uitstekend! Het wachten duurde zó lang, maar het is het zó waard geweest!
*edit* dit heb ik eigenlijk gister laten doen maar niet door vertellen!! GoedemorgenJe bent er vroeg bij op deze zondag ochtend. Goedemorgen.
Wat voor dashcam heb je geplaatst? Ik zit daar namelijk ook aan te denken.Na de auto gister te hebben opgehaald bij de dealer, vandaag:
- dashcam geplaatst, bedrading weg gewerkt achter de interieurpanelen en aangesloten op de zekeringkast. Ging heel makkelijk, uurtje werk!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.