dus elke rcd die je verkoopt krijgen ze radiologoos?logo's zitten vast op de desbtreffende plek 1-15, freq moet je dan daarna stellen handmatig
dus elke rcd die je verkoopt krijgen ze radiologoos?
of zitten er nog meer uitbreidingen aan te komen?
Ok had zoiets gelezen idd. Houd me maar op de hoogte vind wel leuk.logo's zitten vast op de desbtreffende plek 1-15, freq moet je dan daarna stellen handmatig
Ik heb deze erin gezet, wat een verbetering tov de standaard H7
Mooi setje op ali voor 20€, hele binnenkant inc kofferbak, kentekenverlichting, voetverlichting, makeupspiegels & natuurlijk plafoniere voor en achter.Speciaal voor mijn Polo heb ik vandaag een account aangemaakt op dit forum. Ik hoop hem (haar?) in de toekomst te kunnen voorzien van nieuwe, aangepaste en betere onderdelen mede dankzij de ervaringen en expertise van de mensen die eerder deze stap voor hun Polo hebben gemaakt.
Het volgende dat ik doe is LED verlichting aanschaffen voor 'm (d'r?).
Heb je daar een linkje van, voorde luie medemens?Mooi setje op ali voor 20€, hele binnenkant inc kofferbak, kentekenverlichting, voetverlichting, makeupspiegels & natuurlijk plafoniere voor en achter.
Goeie prijs!!
Precies daarom inderdaadIk ga ook een afspraak maken, mattenset welkom met al die sneeuw en pekeltroep in aantocht
Waar?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.