Als ik mag vragen waar heb je die codering gedaan?,Vandaag de Polo laten coderen.
Comfort openen dakraam
Gas response
Piep bij openen en sluiten
Blauwe tellers AID
Coming home automatisch
DRL op achterlichten en kentekenverlichting
Piep voor sleutel vergeten uit laten zetten
Bochtverlichting uit
Ook heb ik hem vandaag laten wassen, de Polo moet er natuurlijk wel vers uit zien voor de meeting van morgen! Laten wassen?? Toch geen wasstraat hè? Nee natuurlijk niet! Heerlijk met het handje laten wassen door een bedrijf.
Als ik mag vragen waar heb je die codering gedaan?,
ik woon namelijk in Groningen en wil dit ook wel,
maar liefst wel iemand in de buurt.
Nee, totaal geen bijgeluiden. Ook niet toen ik hem op de krik had en het wiel heen en weer schudde. Schijven zijn wel bijna aan vervanging toe maar dit zou toch niet uit mogen maken@Teun maakt het geluid als je een slinger aan het wiel geeft? Wellicht een slecht lagertje.
Daar heb ik mijn dim, groot en mistlicht ook naar LED aan laten passen. Sympathieke gozer!Afspraak gemaakt bij TopXenon.nl voor mijn AWtje, die krijgt op pakjesavond een upgrade naar volledig LED!
Cree LED dimlichten, groot licht en mistlicht + LED knipperlichten en achteruitrijverlichting.
Kijk erg uit naar pakjesavond en ik vier niet eens Sinterklaas.
2 jaar?Vandaag de BlueGt voor beurtje en APK, zonder puntjes voor de laatste keer weer 2 jaar goed gekeurd.
2 jaar?
Heb jij niet van die mooie fabriek af LED koplampen op je GTI?Daar heb ik mijn dim, groot en mistlicht ook naar LED aan laten passen. Sympathieke gozer!
Helaas heb ik die niet.Heb jij niet van die mooie fabriek af LED koplampen op je GTI?
Zonde man, maar vind de gewone koplampen op zich ook prima, hoe vind je de LED verlichting na de vervanging bij TopXenon?
Ah ok, dat kan idd, ik had ook geen vrije keuze, ik zocht een Polo AW Highline in kleur Reef Blue met 115 PK motor, dat was er maar 1 toen ik hem zocht.Helaas heb ik die niet.
BTW auto's stonden er niet veel te koop in NL dus ik had niet zoveel te kiezen, dus heb een afweging gemaakt welke het beste aangekleed was en die gekocht.
Ik vind de LED pitten die er nu inzitten wel top, geeft zoveel meer licht.
Geven deze led lampen geen storing?Ik heb deze erin gezet, wat een verbetering tov de standaard H7
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.