Wanneer moet een auto voor het eerst gekeurd worden?
Lees hier wanneer je auto een APK moet krijgenwww.abeelen-apk.nl
dus dat
Volkswagen
Polo
1.4 TSI
Wanneer moet een auto voor het eerst gekeurd worden?
Uit laten lezen bij Ames, koolfilter verstopt/lek (wat is dat en waar zit dat ding), 4e cilinder niet helemaal lekker (denk bobine?) & turbo laaddrukregelaar is iets mee. Leuk.
Geven deze led lampen geen storing?
Kabels en bougies maandje terug vervangen. Bobine ga ik vanavond checken als het niet regent... gaat de storing dan automatisch weg als ik de bobine vervang/schoonmaak?Koolfilter zit bij je rechter achterwiel, voor de benzine dampen.
4e Cilinder Kan bobine zijn, kan ook bougie kabel zijn, of bougie, controleer dit even, indien er groene aanslag in de bobine zit kan goed schoonmaken helpen
als het te erg is wordt het beide vervangen.
Turbo laaddruk storing kan van alles zijn, Probeer eerst die 4e cilinder goed te maken.
Oke, dat wist ik niet. Weer wat geleerd. Dank je.Wanneer moet een auto voor het eerst gekeurd worden?
Oke ga eerst Ferriet en anders andere led merk.Ferriet om je kabels? En anders andere lampen?
heeft niks met codering te maken, sommige led lampen geven gewoon een storing aan de radio ontvangst en een manier om dit te omzeilen is of ferriet of andere lampent hele spul eruit halen!
goed coderen!
En? Is dat wat?Vandaag setje sonniboy’s aangeschaft
Is tinten dan overbodig? Beetje het zelfde effect?Uit eigen ervaring van 4 jaar, ja!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.