(eigenlijk gisteren) een oude iPhone 6 van zolder gehaald en gejailbreakt, om daar een (gekraakte) versie van Carbridge op te zetten. Nu kan ik iedere app van mijn iPhone via mijn multimediascherm openen, inclusief Youtube (en dus video's).
(eigenlijk gisteren) een oude iPhone 6 van zolder gehaald en gejailbreakt, om daar een (gekraakte) versie van Carbridge op te zetten. Nu kan ik iedere app van mijn iPhone via mijn multimediascherm openen, inclusief Youtube (en dus video's).
Voor jou niet nee, voor mij welniks nieuws, in de praktijk gebruik(te) ik het echter nooit
Lijkt me ook niet zo handig, wil je tijdens het rijden Youtube filmpjes gaan zitten kijken?
Het gaat er niet om óf ik het ga doen, het gaat er om dat het kan. Maar er zijn tal van andere toepassingen volgens mij? Moet het nog verder testen, maar bijv. OBDEleven live data om wat grafiekjes en andere parameters op het scherm te zien tijdens het rijden.Lijkt me ook niet zo handig, wil je tijdens het rijden Youtube filmpjes gaan zitten kijken?
DitIk heb gewoon youtube playlist aanstaan voor muziek. Tis niet dat ik die clips aan het bekijken ben. Maar heb ook TV app van xs4all erop en eergister een uur in de drive gestaan en heerlijk tv gekeken.
Voor Android moeilijker tochniks nieuws, in de praktijk gebruik(te) ik het echter nooit
Ja kweenie of het nog kan eigkVoor Android moeilijker toch
Je hebt canbus led nodig. Met weerstandje er aan! Welke heb je erin?Vandaag mijn achteruitrijlicht vervangen door led, alles werkt maar nu krijg ik het symbooltje dat er een lamp kapot zou zijn... Iemand hier ervaring mee? Lampje komt van ledperf
Je hebt canbus led nodig. Met weerstandje er aan! Welke heb je erin?
€ 2,95 33% Off | VODOOL 2 Stuks 12V LED Aantal Kenteken Licht Lampen voor VW GOLF 4 5 6 7 Polo 6R auto Kentekenplaat Verlichting Exterieur AccessoiresDeze, zou normaal geen foutmelding mogen geven volgens de site...Ledset achteruitrijlampen voor Volkswagen Polo 6R / 6C1
Ontdek onze ledset voor achteruitrijlampen voor Volkswagen Polo 6R / 6C1 met installatie-instructie.Kwalitatieve leds en levering in 48u.www.ledperf.be
Deze heb ik erin, probleemloos€ 2,95 33% Off | VODOOL 2 Stuks 12V LED Aantal Kenteken Licht Lampen voor VW GOLF 4 5 6 7 Polo 6R auto Kentekenplaat Verlichting Exterieur Accessoires
Mojoyce 2 Stuks 12V Led Nummers Kentekenplaat Verlichting Lampen Auto Kentekenverlichting Exterieur Accessoires Voor Vw Golf 4 5 6 7 Polo 6R - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Neuh..Heeft hij 3,5 maand bij de schadehersteller gestaan of zat die schade er al zo lang op?
Foto’s ervan ?Interieurverlichting in LED, grote beurt bij de dealer en metalen bumper bescherm strip.
Needle sweep aangezet.
En oude gt grill gemonteerd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.