Ik heb een setje besteld bij Ali en een setje bij Topledverlichting maar kan geen van beide aanraden want ik heb ze nog niet kunnen inbouwen.Drama dat bezorgen. Ik zoek nog goeie H7 ledjes voor dim- en grootlicht.. heb jij suggesties??
Ik heb een setje besteld bij Ali en een setje bij Topledverlichting maar kan geen van beide aanraden want ik heb ze nog niet kunnen inbouwen.Drama dat bezorgen. Ik zoek nog goeie H7 ledjes voor dim- en grootlicht.. heb jij suggesties??
Bouw ze is in danIk heb een setje besteld bij Ali en een setje bij Topledverlichting maar kan geen van beide aanraden want ik heb ze nog niet kunnen inbouwen.
Ik zou wel willen... Maar ik zit te wachten op adaptors die maar niet binnen komen... Hopelijk dinsdag.Bouw ze is in dan
Netjes! Laat je de complete auto opnieuw spuiten?Zelf nog niet zoveel gedaan, wachten op de spuiter
Nee maar wel meer dan de helft vrijdag ophalen, staat al wel in elkaar nu nog wat kleine dingen.Netjes! Laat je de complete auto opnieuw spuiten?
Ondergrille niet hg zwart?Nee maar wel meer dan de helft vrijdag ophalen, staat al wel in elkaar nu nog wat kleine dingen.
Zoals uitlaat enz, let niet op de vieze auto
Onder de klep bedoel je? Zo'n Qixx ding? Als het je lukt graag een how-to!!!!! Dikke mod als je t mij veaagt.Bezig geweest om draadloos opladen te fixen in mijn armsteun, tot nu toe gelukt nu nog enkel de bekabeling wegwerken.
Yep als alles afgerond is dan zal ik een how-to maken zoals het er nu vooruit ziet begin volgende week pas heb een microusb kabel nodig van 2m dan kan ik alles wegwerken je hebt sowieso een dremmel nodig of een soldeerbout om wat plastic weg te smelten/zagenOnder de klep bedoel je? Zo'n Qixx ding? Als het je lukt graag een how-to!!!!! Dikke mod als je t mij veaagt.
een tip!Yep als alles afgerond is dan zal ik een how-to maken zoals het er nu vooruit ziet begin volgende week pas heb een microusb kabel nodig van 2m dan kan ik alles wegwerken je hebt sowieso een dremmel nodig of een soldeerbout om wat plastic weg te smelten/zagen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.