Lekker bezig!
Mooi scherm! Welk merk en type is dit? Evt. link?Vandaag heb ik na veel zekeringen te hebben vervangen mijn android radio aan de praat gekregen.
Als iemand van jullie ook dit model koopt (podofo), denk er dan om dat je de rode en de gele draad in het ISO harnas omwisselt, de CAN bus installeert, en de stekkertjes A en B (kijk op bijsluiters) loskoppelt en aftapet (anders kun je net zoals ik hoofdzekeringen en zekeringen blijven vervangen)
Heel mooi ding, zeker. Werkt lekker vlot en alles werkt zoals het hoort. Linkje Hiero
Ziet er mooi uit en zeker voor de prijs niet verkeerd. Echter zie ik dat hij maar 1GB ram geheugen heeft, dat is denk ik echt (te) weinig. Vooral bij navigeren en bijvoorbeeld Spotify tegelijk zul je merken dat hij best traag is. Ook bij schakelen van apps duurt het waarschijnlijk lang en traag.
Misschien dat je het in het begin nog niet zo merkt, maar naar verloop van tijd begin je je er denk ik aan te ergeren.
Ik heb zelf een Android radio met 2GB ram geheugen en persoonlijk zit dat een beetje op het randje.
@TimothyR, vraagje welke Led lampen heb je daar inzitten?, zijn namelijk mooi wit.Vandaag led koplampen erin gezet en de antenne vervangen door een kleiner exemplaar;
Heb je hierdoor geen verblinding van tegenliggers?Vandaag led koplampen erin gezet en de antenne vervangen door een kleiner exemplaar;
Zijn er aanpassingen gedaan in de behuizing om de LED te installeren? En heb je geen last van strooilicht door de reflector? De originele lamp lijn is goed zichtbaar?
Welke antenne is dit?Vandaag led koplampen erin gezet en de antenne vervangen door een kleiner exemplaar;
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.