ik heb vandaag niets gedaan met mijn mooie rode polo.... ook niet eens mee gereden
Volkswagen
Polo
1.3
Welke tel houder heb jij?RCD330 laten plaatsen door @dov ! Dik tevreden!
Nu nog even een andere USB-C kabel kopen, degene die ik al besteld had is te kort en die ik nu gebruik is te lang
Welke tel houder heb jij?
Goeie foto!
Kreeg dat klote aansluiting niet eruit, heb het maar laten doen voor 25 euro.....Toffe houder hierboven, ik wil graag een bury powermount kopen, dat zijn adapters die in de VW houder passen!
Gisteren bezig geweest met een kleine reparatie; het lampje van de asbak / 12v aansluiting. Goed te doen, als je eenmaal die aanstekerhuls eruit hebt...
Daarnaast een sensorledbalkje in het handschoenkastje geplakt met dubbelzijdig tape. Niet zo fraai als origineel, wel functioneel.
Toffe houder hierboven, ik wil graag een bury powermount kopen, dat zijn adapters die in de VW houder passen!
Gaaf!Nieuwe velgen en banden laten monteren! Dezent TA 17" met Nexen N Blue 4S.
Thnx! Ziet er een stuk beter uit dan de 15" stalen wielen waar hij mee geleverd werdGaaf!
Thanks! Hij is nu 2,5 voor en 4,5achter verlaagd. Ga hem nog 1,5 cm zowel voor als achter laten zakken denk ik.Ziet er strak uit man. Mooi laag
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.