Inprincipe zal het niet een ernstig geval zijn, je moet wel zichtbaar zijn in het donker indien dat niet het geval is, dan heb je een boete eraan hangen in het ergste geval WOK.Staat echt heel dik!
Ben je alleen niet bang dat de politie moeilijk gaat doen?
Niet perse vandaag iets gedaan, maar de afgelopen 2 weken een aantal dingen laten doen en zelf gedaan aan m'n Polo!
- Eibach Sportline verlagingsveren laten monteren
- Alle verlichting rondom laten tinten
- Velgen zelf geplastidipt
- Achter logo zwart geplastidipt
Nu moet ik alleen het logo op de voorkant nog zwart maken dmv een badgeskin.
Hi! De veren bevallen mij prima, de auto is wel wat stugger, maar persoonlijk stoort het mij niet.Dat ziet er heel mooi uit!! Erg goed gedaan.
Hoe bevallen de verlagingsveren? Wat is het verschil met de originele veren?
Die velgen zijn ook heel vet. Zelf heb ik de lichtmetalen velgen onder de auto. Wellicht dat ik ze ook ga aanpakken. Kan je dit ook ergens laten doen? ( ben zelf niet zo handig )
Staat echt heel dik!
Ben je alleen niet bang dat de politie moeilijk gaat doen?
Theoretisch gezien kan ik er een boete voor krijgen, alleen gebeurd het niet zo snel. In het donker zie je geen verschil, behalve dat mijn lichtopbrengst wat minder is. Als je buiten de auto naar de lampen kijkt dan is het net of er niks mee gedaan is! Behalve overdag dan.Inprincipe zal het niet een ernstig geval zijn, je moet wel zichtbaar zijn in het donker indien dat niet het geval is, dan heb je een boete eraan hangen in het ergste geval WOK.
Welke antenne is dit?
Heb je hierdoor geen verblinding van tegenliggers?
@TimothyR, vraagje welke Led lampen heb je daar inzitten?, zijn namelijk mooi wit.
Wat van tussenstukje heb je? Linkje? En heb je een linkje van de lamp?Nee, zit een tussenstukje tussen zodat ze precies zo zitten als de halogeen lampen. Nog geen tegenliggers gehad die mij seintjes gaven en ik rij er al een tijdje mee nu
Heb je de dagrijverlichting nou oranje of lijkt dat zo?
Heb je de dagrijverlichting nou oranje of lijkt dat zo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.