Heb deze velgen nog nooit zwart gezien helaas. Heb al gezocht of ik ergens een foto kon vinden. Dus geen idee hoe het eruit komtIk had deze onder mijn zwarte polo.
Nu een grijze.
Daar vond ik ze niet mooi onder staan.
Zwart is een goede keuze.
Misschien eerst proberen met plastidip
Wil mijn zomerset graag laten poedercoaten in een donkere kleur zat zelf te denken aan antraciet of zwart of chrome black wat vinden jullie mooi onder een zilver kleurige Polo?
Graag wat feedback met evt. Adresjes waar ik ze heen kan brengen.
Mijn voorkeur is antraciet.
Persoonlijk vind ik dat velgen een andere kleur moeten hebben dan de auto zelf.Heb deze velgen nog nooit zwart gezien helaas. Heb al gezocht of ik ergens een foto kon vinden. Dus geen idee hoe het eruit komt
Wil mijn zomerset graag laten poedercoaten in een donkere kleur zat zelf te denken aan antraciet of zwart of chrome black wat vinden jullie mooi onder een zilver kleurige Polo?
Graag wat feedback met evt. Adresjes waar ik ze heen kan brengen.
Biefstuk?Ik heb zwart onder zilver met meerdere zwarte accenten zoals dak, logo, biefstuk en spiegelkappen, ik vind het mooi.
Ja vind ik ook zilver op zilver ziet er niet echt tof uit, maar vind het zonde om nieuwe velgen te kopen vind deze echt mooi en zijn in goede staat.Persoonlijk vind ik dat velgen een andere kleur moeten hebben dan de auto zelf.
Of het moet zwart op zwart zijn
Heb je ook een foto als ze onder de auto zitten? Bedankt voor je Reactie!Dit is gunmetal, heb ik onder mijn auto zitten. Heb je een voorbeeld. Persoonlijk vind ik dit beter dan zwart behalve als de auto echt helemaal zwart is.
Mercedes kleur: 7756 grau metallic
Hahaha autocorrect he, sierstuk klopt wat beter in het verhaal.Biefstuk?
Schade formulier moeten invullen, voor mijn Polo men schaaft zo tegen mijn achterbumper aan terwijl ik geparkeerd stond, gelukkig zat ik in de auto!
Iemand ervaring met dit soort schades, en om wat voor een bedrag gaat dit getaxeerd worden gezien ik er niet akkoord mee ga dat enkel de achterbumper gespoten gaat worden, ene en het andere moet worden uitgespoten voor kleurverschil.
Goed initiatief inderdaad, moet eerst nog het afhandelen met de verzekering, in de zekere zin aangegeven dat ik niet akkoord ga dat enkel mijn achterbumper wordt gespoten, ze moeten maar lekker gaan uitspuiten ik hoef geen enkel kleurverschil. Eens zien hoe ze m erop gaan taxeren.Eerlijk, ik zou het plekje polijsten en bijtippen en het geld gebruiken voor een andere update.
Nope kleurverschil.Dit is een schade waarbij ze een stukje van de bumper spuiten.
Spot repair.
Max 200
Wat voor kleur is je voertuig eigenlijkNope kleurverschil.
Nope kleurverschil.
Hoezo?Nope kleurverschil.
Zolang er geen kleurverschil komt vind ik het best.Hoezo?
Voor zo'n plekje gaan ze echt geen hele bumper spuiten.
Meer dan 200 ga je niet krijgen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.