Stoelverwarming nu ingebouwd in de stoel, volgende week maar even de kabelboom aansluiten.
Yes, hoes van de stoel eraf gehaald stoelverwarming padjes gemonteerd ik kan de kabelboom+setje regelen als je evt interesse hebt. (Setjes + Kabelboom zijn OEM!), stoelen heb ik tijdje terug gehaald voor bijna niets.Gaaf. Hoe heb je dat gerealiseerd? Nieuwe stoelen? ben erg nieuwsgierig!
Yes, hoes van de stoel eraf gehaald stoelverwarming padjes gemonteerd ik kan de kabelboom+setje regelen als je evt interesse hebt. (Setjes + Kabelboom zijn OEM!), stoelen heb ik tijdje terug gehaald voor bijna niets.
Afwaterpijpje van de airco verstopt. Kijk ook even je interieurfilter na. Zal ook wel nat zijn.Vandaag door de wasstraat geweest, kwam erachter dat er water binnenkomt bij de passagierskant. Net onder het dashboard bij de voeten. Een bekend probleem toevallig of iemand ervaring hier mee?
Mijne zijn ook gepoedercoated, nu een jaar eronder en geen enkel probleem. Vorige week nieuwe banden zelf vervangen, ook geen schade aan de velgen
Afwaterpijpje van de airco verstopt. Kijk ook even je interieurfilter na. Zal ook wel nat zijn.
Vandaag het zekere voor het onzekere genomen en de wagen in een ondergrondse parkeergarage van een supermarkt gezet. Je weet maar nooit.
is dat niet onder je motorkap aan de zijkanten waar vaak blaadjes zitten?Waar kan ik die pijpje precies vinden en is die makkelijk los te halen?
Geen idee ik ga eens ff loshalen en kijken.is dat niet onder je motorkap aan de zijkanten waar vaak blaadjes zitten?
Vandaag mijn BM en bumpergrill vervangen door een highline grill. Wat een wereld van verschil
Om het af te maken zou ik een kentekenplaathouder nemen zonder reclame, tenzij het jouw eigen bedrijf is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.