Nu nog luxe platen!
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air
Nu nog luxe platen!
Zoals ik had verwacht geen spotrepair, situatie afgehandeld en fors boven de 200 euro op mijn rekening ontvangen, expert is akkoord gegaan met een offerte van het spuiten van mijn gehele achterbumper.Dit is een schade waarbij ze een stukje van de bumper spuiten.
Spot repair.
Max 200
goed gedaan man!Zoals ik had verwacht geen spotrepair, situatie afgehandeld en fors boven de 200 euro op mijn rekening ontvangen, expert is akkoord gegaan met een offerte van het spuiten van mijn gehele achterbumper.
Ja gelukkig heb ik niet het bedrag gekregen voor spotrepair, aangezien er nog een idioot tegen mijn bumper is aangereden en weg is gereden en ik nu sowieso de gehele achterbumper moet laten spuiten, volgende week laten spuiten maar.goed gedaan man!
Lekker laten maken dus
Mooi! Origineel onderdeel of repro?
OrigineelMooi! Origineel onderdeel of repro?
Waar gekocht?Origineel
Howly shit je ramen zien er ziek uit heb je dat zelf gedaan of laten doen? zoja hoe heb je dat gedaanVandaag permanent gemarkeerde ramen en een extra... in het kader van mijn auto minder aantrekkelijk te maken voor een bepaald soort gilde.
Ramen vet vrij gemaakt.
Stickertjes op de juiste plek geplakt.
Met penseeltje markeer/ets goedje aangebracht.
In laten werken
Afspoelen / wassen
Stickertje verwijderen
Resultaat.
en toen een gok genomen. Stickertje iets kleiner gemaakt. geplakt en:
Af fabriek zover ik weet.Howly shit je ramen zien er ziek uit heb je dat zelf gedaan of laten doen? zoja hoe heb je dat gedaan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.