Topsnelheid ff getest op de Duitse autobahn.. voordeel van 't corona virus is dat het nagenoeg bijna was uitgestorven op de weg. 20 minuten pedal to the metal!
.
.
.
Dat lukt ook wel op de A6 hhhaahahTopsnelheid ff getest op de Duitse autobahn.. voordeel van 't corona virus is dat het nagenoeg bijna was uitgestorven op de weg. 20 minuten pedal to the metal!
En?Topsnelheid ff getest op de Duitse autobahn.. voordeel van 't corona virus is dat het nagenoeg bijna was uitgestorven op de weg. 20 minuten pedal to the metal!
Ik ben ook bij ATM geweest, stage1+ van 110.0pk naar 139.6pk en van 179.7nm naar 274.1nm. Dus het kan wel zekerLijkt mij sterk 140 verschil is het zeker wel
Inclusief DSG tuning danIk ben ook bij ATM geweest, stage1+ van 110.0pk naar 139.6pk en van 179.7nm naar 274.1nm. Dus het kan wel zeker
Ja dat hebben ze me niet verteld en ik heb er ook niks extra voor betaald, maar zonder ga je dat inderdaad niet reddenInclusief DSG tuning dan
Daarom, frank en ik hebben handbakkie!Ja dat hebben ze me niet verteld en ik heb er ook niks extra voor betaald, maar zonder ga je dat inderdaad niet redden
Goed bezig.Ik ben ook bij ATM geweest, stage1+ van 110.0pk naar 139.6pk en van 179.7nm naar 274.1nm. Dus het kan wel zeker
Ik heb een paar weken geleden mijn 17inch Spielberg velgen gekocht bij TTA Exclusive met nieuwe All Season banden voor maar €740,-. Zit in Den Haag ergens, was inclusief monteren en balanceren. Echt top werk hebben die geleverd! Hebben veel advertenties op Marktplaats.In het weekend m’n ondergrill even goed opgeknapt . Was helemaal dof en lelijk dus daar heb ik even wat aangedaan ziet er meteen wat mooier uit . Ook heb ik mijn interieur licht vervangen voor led ! Zeer tevreden mee nu alleen nog een goede winkel zien te vinden ofzo waar ze mooie velgen hebben . Misschien iemand van jullie tips voor me of nog een mooi setje liggen wil wel is eens van mijn wieldoppen af
A9 om 23:00 ook altijd 200+ aantikken. HeerlijkTopsnelheid ff getest op de Duitse autobahn.. voordeel van 't corona virus is dat het nagenoeg bijna was uitgestorven op de weg. 20 minuten pedal to the metal!
Daar hoort een foto bijZomerbandjes weer terug geplaatst.
Dat ga ik één dezer dagen ook doen. Als we nog een paar keer z'n ‘warme’ winter krijgen koop ik nooit meer winterbanden..Zomerbandjes weer terug geplaatst.
Qua geluid ongetwijfeld een fantastische toevoeging, daar kan weinig tegenop Jammer dat zo'n sub en versterker er zo rommelig uitzien achterin de auto.Gisteren eindelijk alles netjes weggewerkt via de dorpels en bank. Versterker mooi vast gezet En aansluiting in de zekeringenkast ook gelukkig nog mooi weggewerkt gekregen. Wat een heerlijke toevoeging aan het geluid!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.