Qua geluid ongetwijfeld een fantastische toevoeging, daar kan weinig tegenop Jammer dat zo'n sub en versterker er zo rommelig uitzien achterin de auto.
En de ruimte die het inneemt
Audi
A6 4K Avant
40TFSI
Qua geluid ongetwijfeld een fantastische toevoeging, daar kan weinig tegenop Jammer dat zo'n sub en versterker er zo rommelig uitzien achterin de auto.
Beter dan de gigantische cylinder die mijn kofferbak vult. Je kunt ze ook voor in je reservewielbak krijgen!Qua geluid ongetwijfeld een fantastische toevoeging, daar kan weinig tegenop Jammer dat zo'n sub en versterker er zo rommelig uitzien achterin de auto.
Tja dat is een keus, als hij er alleen in rijd en geen kinderen ect heeft geef ik hem groot gelijk,
Vroeger had ik ook meer woofer dan kofferbak.
Lekker rammen!!!
Is het er alleen we makkelijk uit te halen ingeval van een lekke band oid?
Je hebt ze inderdaad ook wat kleiner.Beter dan de gigantische cylinder die mijn kofferbak vult. Je kunt ze ook voor in je reservewielbak krijgen!
Je hebt ze inderdaad ook wat kleiner.
Had een Pioneer in m’n vorige auto liggen, 9cm hoog en klonk ook prima
Ik dacht eerst ook van niet, helemaal omdat deze "maar" 200watt was. Maar gaf meer herrie dan de sub van een maat van me (600watt) en klonk nog zuiverder en dieper ook. Op een of andere manier zit er hele mooie techniek in die er toch een hoop krachtige, mooie bassen uit kan pompen. De spiegelglazen van m'n buitenspiegels zijn er letterlijk allebei uit getrildAltijd al een mooie oplossing gevonden maar ik vraag me af of dat nou echt diepe tonen kan weergeven?
Als het goed is en het ondanks corona toch gewoon gaat. Rijd dit gebakje over 2-3 weekjes weer lekker rond.
Photoshop!Wowww, hoe heb je dat gedaan ?
Haha! Ik wilde ook al vragen hoe je het gedaan had. Je hebt helaas geen gouden tip dus?Photoshop
Photoshop!
Wowww, hoe heb je dat gedaan ?
Haha! Ik wilde ook al vragen hoe je het gedaan had. Je hebt helaas geen gouden tip dus?
Nee via een site. Ik moest alleen mijn kenteken invoeren ( bij import moet je VIN nummer doorgeven). Het was iets van €22. Lakstift zelf is wel gewoon OEM.bij de dealer lakstift?
Nee via een site. Ik moest alleen mijn kenteken invoeren ( bij import moet je VIN nummer doorgeven). Het was iets van €22. Lakstift zelf is wel gewoon OEM.
Via welke site ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.