Volkswagen
Polo AW R-Line
1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek
Super dikke bak Steef!
Heb jij je embleem zwart gemaakt? Zo ja op welke manier?
Ben benieuwd wat voor banden jij er onder legt heb nu de goodyear eagle f1 assymetric 5 besteld komen goed uit de test.Stoelverwarming vandaag afgemaakt, lekkere warme billetje
Ook zomerwielen maar weer gemonteerd, nu verdiepen in goede zomerbanden die vervolgens om mijn winterset kunnen en dan weer onder de auto kunnen.
Dan de parabolica opknappen en gebruiken als winterset.
Voor de mensen die denken huhh...
Ik heb voor de winter nieuwe velgen gekocht momo revenge, hier heb ik mijn winterbanden die ik nog had liggen gemonteerd.
De andere set is parabolica velgen hier zitten nu de zomerbanden om, alleen is deze maat 205/45r17 en is de 205 te smal voor de momo velgen, hierdoor zie je de rand van de velg zonder bescherming van de band.
DE parabolica zijn inmiddels lelijk geworden dus deze wil ik opknappen en als winterset gebruiken
Ben benieuwd wat voor banden jij er onder legt heb nu de goodyear eagle f1 assymetric 5 besteld komen goed uit de test.
Graag voor en na pics!Raamfolie en nieuwe achterlichten besteld nu ongeduldig afwachten tot mijn pakketjes binnenkomen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.