Dat is geen originele toch? Zie je verschil met de andere kant? Ben zelf ook op zoek
Dat is geen originele toch? Zie je verschil met de andere kant? Ben zelf ook op zoek
Heel scherp en dat klopt! Hij is iets feller dan de andere kant en moest een klein stukje afschuren omdat hij anders niet past.Dat is geen originele toch? Zie je verschil met de andere kant? Ben zelf ook op zoek
Blind door schermpjes de hele dag thuis.Een 6c schakelaar in de deur geen leer nee
Deze lifehammers zijn heel fijn!Gisteren sportpedalen geplaatst in mijn Polo. Wet een k*tkarwei was dat zeg. De oude pedalen komen er makkelijk af maar de nieuwe erop zetten is niet zo eenvoudig, dik een half uur bezig geweest om ze er goed op te krijgen (het is nogal stug rubber).
Maar het resultaat mag er wezen!
Excuses voor het lelijke niet originele matje. Over een tijdje ontvang ik nieuwe originele VW Optimat matten dus dan kan die eruit!
Overigens zien de sportpedalen er niet alleen mooier uit, ze voelen ook fijner aan onder je voeten omdat ze net iets minder stroef zijn dan de standaardpedalen (omdat er ook minder rubber op de bovenkant zit denk ik). Dit voelt fijner bij het laten opkomen van de koppeling bijvoorbeeld!
Dat is trouwens een goede plek voor een Lifehammer! Ik ga hem daar ook plaatsen!
Deze lifehammers zijn heel fijn!
Heb je een foto? Vind ze ook niet heel handig hangen hier...Ik heb die lifehammers aan de vloerbedekking rechts gemonteerd.
Totaal geen last van, ik had ze eerst zoals Lizzy maar met uitstappen bleef ik soms haken.
Heb je een foto? Vind ze ook niet heel handig hangen hier...
Dat wil ik ook nogsteeds wetenHi Dov,
Is er al iets meer bekend rondom de logo's. Zou dit een mooie toevoeging vinden!
Waar haal je die lifehammer?
Praxis! Waren vorige week -20%Waar haal je die lifehammer?
Praxis! Waren vorige week -20%
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.