Ja idd dat heb ik ook soms. Niet normaal gewoonAl zet je hem nog zo vrij je zal altijd zien dat iemand hem er vast tegen aan zet
Je kan deze lifehammers ook in de portierbak hangen in plaats daarbuiten....blijf je er ook niet aan haken bij het in- en uitstappenDat klopt maar ik heb m'n stoel ingesteld zoals ik hem wil en daar verander ik nooit iets aan dus dat geeft niet.
Ah jij zit op insta. Waarom ineens geen gti meer? p
Dan kan je de schroef niet aandraaien bij dit type hammerJe kan deze lifehammers ook in de portierbak hangen in plaats daarbuiten....blijf je er ook niet aan haken bij het in- en uitstappen
Wilde er een gti motor in gaan doen Maar ging over. Dan maar R-Line makenAh jij zit op insta. Waarom ineens geen gti meer? p
Nee vind deze primaMooi gedaan hoor.
Komt er ook nog een zwarte hemel?.
Welke heb je erop ? Heb je een link?Vandaag m'n antenne vervangen door een 'haaienvinnetje'. Klein detail, maar geeft toch een wat sportievere look
Ik heb hem besteld op ome Ali haha.Welke heb je erop ? Heb je een link?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.