voor 4 tientjes een achterbumper geregeld in duitsland bij berlijn, vorige week binnen gekomen.
Nu een goede spuiter zoeken....
welke regio?
Volkswagen
Polo AW
GTI | 275pk, 450nm
voor 4 tientjes een achterbumper geregeld in duitsland bij berlijn, vorige week binnen gekomen.
Nu een goede spuiter zoeken....
Als je meer van OEM houdt, ik heb bijvoorbeeld een originele Audi haaienvin in kleur geplaatst.Welke heb je erop ? Heb je een link?
Zoek spuiter regio limburg, mag in ergste geval ook noordbrabant of gelderlandwelke regio?
De haaienvin antennes zijn toch alleen GPS antennes en geen FM?Als je meer van OEM houdt, ik heb bijvoorbeeld een originele Audi haaienvin in kleur geplaatst.
Werkt dat? Heb ook een vinnetje maar die werkt niet goedAls je meer van OEM houdt, ik heb bijvoorbeeld een originele Audi haaienvin in kleur geplaatst.
Die van mij doet het goedDe haaienvin antennes zijn toch alleen GPS antennes en geen FM?
Welke heb jij exact? Mijne doet 1 zender het. Linkje?Die van mij doet het goed
Zoek spuiter regio limburg, mag in ergste geval ook noordbrabant of gelderland
Ik kan in dit boerengat niet goed beoordelen of hij het echt goed doet. M'n radiozenders werken hier sowieso maar halve bak, alleen radio 538 doet het goed. Hier is niks in veranderd na het plaatsen van het haaienvinnetje.Welke heb jij exact? Mijne doet 1 zender het. Linkje?
Hij zit vast met dubbelzijdig tape, is het wel bestendig tegen de wasstraat?Ik kan in dit boerengat niet goed beoordelen of hij het echt goed doet. M'n radiozenders werken hier sowieso maar halve bak, alleen radio 538 doet het goed. Hier is niks in veranderd na het plaatsen van het haaienvinnetje.
Echter maak ik ook nooit gebruik van de radio, want ik luister altijd Spotify via de Bluetooth, dus ik weet niet of de zenders het wel goed doen in bijv. de stad.
Hier het linkje in ieder geval
#Aliexpress € 4,04 12%OFF | Voor Volkswagen vw passat b5 b6 b7 polo golf 6 7 Sharan Tiguan 2018 Auto Haaienvin Antenne Signaal Antennes auto Sticker Accessoires
Voor Volkswagen Vw Passat B5 B6 B7 Polo Golf 6 7 Sharan Tiguan 2018 Auto Haaienvin Antenne Signaal Antennes auto Sticker Accessoires - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ik heb andere/betere dubbelzijdige tape gebruikt. Toevallig vanmorgen nog door de wasstraat gereden en hij zit er nog perfect opHij zit vast met dubbelzijdig tape, is het wel bestendig tegen de wasstraat?
Ik heb ook wel FM haaienvinnen gevonden maar in de reviews las ik toch dat het ontvangst slecht is.Echter maak ik ook nooit gebruik van de radio, want ik luister altijd Spotify via de Bluetooth, dus ik weet niet of de zenders het wel goed doen in bijv. de stad.
Dan zou ik inderdaad geen haaienvinnetje nemen. Ik zal proberen te onthouden om in de stad eens de radio aan te zetten i.p.v. muziek via Bluetooth, dan kan ik testen of die het een beetje doet. Ben benieuwdIk heb ook wel FM haaienvinnen gevonden maar in de reviews las ik toch dat het ontvangst slecht is.
Zelf had ik eerst in gedachten om de originele antenne op het hemeltje te leggen en een GPS haaienvin te gebruiken, maar dat geeft natuurlijk ook niet het beste ontvangst omdat de auto ook een soort kooi van Faraday is.
Ik luister zelf veel via FM dus ik hou eerst nog even de originele antenne
ik heb hier prima FM en DAB bereikIk heb ook een haaievin geprobeerd, het bereik was erg slecht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.