Dank! Je gaat door naar de volgende ronde ! Ik heb 3 dingen gedaan: bumperlip in kleur gespoten, verlaagd en andere velgen. Ramen hoeven voor mij niet getint te worden, maar andere achterlichten ( met dynamische knipperlichten), zitten nog wel in de planning.Die velgen heb ik nog nooit gezien, super dik!
Andere puntjes: bumperlip, verlaagd en getinte ramen. Ook je achterlichten getint toevallig?
Mooie upgrades!!
Heuuujjj!Dank! Je gaat door naar de volgende ronde ! Ik heb 3 dingen gedaan: bumperlip in kleur gespoten, verlaagd en andere velgen. Ramen hoeven voor mij niet getint te worden, maar ander achterlichten ( met dynamische knipperlichten), zitten nog wel in de planning.
Bedankt! De ramen heb ik niet getint. Op de tweede foto lijken ze, waarschijnlijk door de lichtinval, donkerder.Heuuujjj!
Zag op de eerste foto niet goed dat je ruiten achter al getint waren haha.
Echt een mooie wagen heb je!
GezichtsbedrogBedankt! De ramen heb ik niet getint. Op de tweede foto lijken ze, waarschijnlijk door de lichtinval, donkerder.
Ja, daar lijkt het wel opGezichtsbedrog
Dat gaat vast helemaal goed komen! Het uitlaat sierstukje van Simoni is cool .Afspraak gemaakt bij mijn lasser om de nieiwe uitlaatsierstukje erop te lassen van SIMONI Racing. Heb tijdje rond gereden met een roestige dubbele uitlaat word vast een hele transformatie van de achteraanzicht! Kan niet wachten om het eindresultaat met jullie te delen
Kopervet bij de remmerij van moderne auto's is geen goed idee ivm de abs sensoren etc.. Koper geleidt namelijk. Beter is het om keramisch vet te gebruiken.
Mooi dat het opgelost is!! Erg irritant als je remmen piepen.
Kijk, dat zijn mooie oplossingen!! Je moetnhet maar net weten, want voor je het weet ben je uren en uren aan het klooien om het probleem op te lossen.Vandaag me auto in limp modus geholpen door het repareren van een defect remlicht. Had me oude unit erin gezet alleen de verkeerde kant. Wat er gebeurt is weet ik niet, maar alles was of in storing of werkte niet. Dus na een gezellig gesprekje met @Antera , waarin bevestigd werdt wat ik al dacht te moeten doen, de auto op slot gezet en laten rusten voor een tijdje en voila, limp modus weg
Wat is limpmodus?Had obdeleven al de storingen laten wissen, maar helaas, ze kwamen terug.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.