Volkswagen
Polo 9N3 GTI Cup Edition
(Verkocht)
Week later lijkt het wel of ik door de Sahara heb gereden. Hele wagen onder de zandvlekken.De wagen maar even door de wasstraat gehaald. Dank je wel kutduiven.
Helaas, linksbuiten stofhoes aandrijfas beschadigd. Gelijk het mannetje gebeld die een jaartje geleden de linker heeft gemaakt maar die had geen tijd. Garage gevonden maar kan daar niet wachten. En jezelf even laten ophalen in deze tijd (met afstand houden) gaat niet werken.Gratis APK afspraak gemaakt bij de dealer voor a.s. maandag. Hopelijk komt hij er weer glansrijk doorheen.
in het dashboardkastje zit de resetknop naast de houder voor de boekjes.
Even enkele secondes inhouden.
Week later lijkt het wel of ik door de Sahara heb gereden. Hele wagen onder de zandvlekken.
Helaas, linksbuiten stofhoes aandrijfas beschadigd. Gelijk het mannetje gebeld die een jaartje geleden de linker heeft gemaakt maar die had geen tijd. Garage gevonden maar kan daar niet wachten. En jezelf even laten ophalen in deze tijd (met afstand houden) gaat niet werken.
Vraagje: bij de automaterialenzaak hebben ze twee verschillende ashoezen. Een harde (€ 21,-) en een zachte. (€ 11,-) Welke moet ik hebben?
Gelijk maar een grote beurt laten uitvoeren. (geen VAG garage) Kan iemand mij vertellen wat er allemaal bij een grote beurt komt kijken? Filters en vloeistoffen weet ik al maar komt er nog meer bij kijken?
Geldt dit ook voor een 6c? In mijn dashboardkastje zie ik alleen een knop voor de koeling.in het dashboardkastje zit de resetknop naast de houder voor de boekjes.
Even enkele secondes inhouden.
Infotainment systeem, ergens in een submenuGeldt dit ook voor een 6c? In mijn dashboardkastje zie ik alleen een knop voor de koeling.
Ah oké, bedankt voor de snelle reactie! Dan ga ik daar even zoeken.Infotainment systeem, ergens in een submenu
Inderdaad zoals @Famous1303 al zegt, beter met iets anders 'puntigs' doen dan met het kwastje zelf. Ik heb er ook een besteld en wil het ook deze week ergens gaan doen, heb de tip gekregen om een tandenstoker te gebruiken.Vandaag even een lakstift besteld. Kan ik ergens deze week hier en daar wat mooie lakcorrecties gaan uitvoeren
Nee die waren Michellin nog wat. Helaas niet weer hetzelfde merk gekregen. Ben Michellin fanboyKlopt ja! Mijn winterbanden waren Continental Wintercontact, die van jou ook dan?
Als ik me niet vergis MIB1 heeft reset knop in dashboard kast, mib2 in infotainmentsysteemMijn 6c heeft de knop ook in het dashboardkastje
Hele dikke bak! Voorbij zien komen op het forum ooit, hierdoor mijnes ook "getuned"! Succes met je Mini!Vandaag bericht gehad met bevestiging; mijn Polo gaat plaats maken voor iets anders! Ookal was ik op dit forum al nauwelijks meer te vinden wilde ik toch een soort van afscheid nemen.
Na 5 jaar en 3 Volkswagens te hebben gereden word de volgende auto ook geen VW meer.
Dit ook mede omdat mijn eerste 2 VW's (Lupo en Polo 9N) 'probleem' bakken waren met hun defecten hier en daar.
Hoewel mijn 6R echt een genot was met amper een defect is deze mij binnen een jaar gaan vervelen, ook speelde mijn carrièreswitch naar de automotive branche en grote rol. Zeg nou zelf, als je fulltime met de nieuwste en dikste auto's mag rijden begint zo'n Highline 1.2 TSI als een kaal Upje aan te voelen.
Tegenwoordig werk ik voor een BMW/MINI dealer en heb logischerwijs zo mijn volgende auto gevonden: Mini Cooper S 2.0 JCW uitgevoerd.
Hoewel ik in eerste instantie groter wilde rijden dan de Polo ondervond ik al heel snel dat een Mini sportuitvoering een ontzettend hoge funfactor heeft. Zo'n S of JCW zou ik zelfs als leuker beschrijven dan een M2 of M4 Competition
Mijn (ex)Polo 6R; deze zal vanuit ons de handel in gaan, dus waar deze te koop zal komen en voor wat voor prijs is mij onbekend.
Ben jij of ken jij iemand die deze Polo graag zou willen hebben hou de markt de komende tijd goed in de gaten!
Je bent ook vrij om mij een privé berichtje te sturen voor eventuele info over wat ik precies met de Polo heb gedaan etc.!
De velgen+zomerbanden op onderstaande foto zal ik zelf te koop aanbieden (Ergens na de huidige crisis ofzo)
Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd of de Polo met volgende eigenaar zijn weg terug naar dit platform zal vinden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.