Haal de einddemper er ook uit dan is het helemaal feest!
hahaha! zeker waar. Dan zou ik sowieso voor iets met kleppen gaan en dat is me op dit moment nog wat te duur helaas.
Volkswagen
Polo 6R
1.4 GTI 180 PK
Haal de einddemper er ook uit dan is het helemaal feest!
Ik rij op dit moment zonder kleppenhahaha! zeker waar. Dan zou ik sowieso voor iets met kleppen gaan en dat is me op dit moment nog wat te duur helaas.
Ziet er netjes uit. Lekker gewerkt!
Foto's wezen maken
Nog niet helemaal happy met het resultaat, maar goed genoeg om hier te plaatsen:
Leuk, ben benieuwd!Volgende week ga ik dat ook even doen. Camera ligt nu bij maatje voor livestreamen. Volgende auto ophalen en fotos maken!
Strak!Onder het mom van thuis zitten en vervelen heb ik de koelvloeistof- en ruitensproeierdop maar zwart gespoten. Had nog kunststofprimer, zwart hoogglans en blanke lak over van het ondergrill projectje. So why not?
Alleen even met terpentine afgenomen, toen een laagje kunststofprimer. Hierna 2/3 lagen hoogglans zwart en daarna enkele laag blanke lak. Ik zeg geslaagd, het is wat leuker dan blauw. Volgende klus is wel om de motorruimte schoon te maken.
Wel mooi.
Ziet er erg goed uit Robin!
Wat is jouw ervaring er mee, viel het mee of tegen?
Welke folie heb je nu gebruikt en waar heb je deze besteld?
Ik vind het heel mooi gelukt! Ziet er gewoon strak uit.Smoke Folie, via koplampfolie.nl
persoonlijk vond ik het echt een klote werk haha.
Ik ben er ook niet helemaal tevreden over.
Dat komt ook omdat ik nogal precies ben haha.
Wat een leuk idee van je vriend! Mijn vriendin is ook binnenkort jarig en ik geef haar denk ik ook een leuke upgrade aan onze Polo .Mijn Polo is vanmorgen ontvoerd.... door m'n vriend...
Blijkbaar krijgt ie voor m'n verjaardag weer een leuke upgrade...
To be continued...
Ik wil dit ook nog steeds doen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.