Leuk om te zien dat steeds meer mensen dit doen haha, beter dan dat plastic hè! Ziet er erg strak uit, netjes gedaan!
Volkswagen
Polo 6R 1.2 & Golf 7
GTI
Leuk om te zien dat steeds meer mensen dit doen haha, beter dan dat plastic hè! Ziet er erg strak uit, netjes gedaan!
YessssTongelre??
Welke melding krijg jij dan op je scherm als ik vragen mag? "Servicebeurt nu!" of iets anders en brandt dan je sleuteltje of motormanagement?
Yessss
Beter laat dan nooit, maar ik heb dit weekend eens de radio aangezet i.p.v. Spotify via Bluetooth.Ik heb ook wel FM haaienvinnen gevonden maar in de reviews las ik toch dat het ontvangst slecht is.
Zelf had ik eerst in gedachten om de originele antenne op het hemeltje te leggen en een GPS haaienvin te gebruiken, maar dat geeft natuurlijk ook niet het beste ontvangst omdat de auto ook een soort kooi van Faraday is.
Ik luister zelf veel via FM dus ik hou eerst nog even de originele antenne
Gestel hierIk dacht het al te herkennen. Ik woon er in de buurt.
Dat heb je goed voor mekaar
Leuk man dat ze dat voor je doen ! De kinderen van mijn achterburen wilde hun moeder een poosje geleden ook verrassen door de cabrio van hun moeder te wassen. Ze gebruikte helaas de verkeerde kant van het schuursponsje...
Ach en anders was het voor mij een mooie reden om toch eens een keer te gaan. Wat er nu niet is betekend niet dat het in de toekomst niet gaan gebeuren. Hopelijk houden ze hem dan open!
ff wat anders hoor, hoe kan jij 370nm hebben terwijl je nog wel 200pk hebt? Standaard heeft de AW 320 nm
Wat is de verwachting of waar hoop je op uit te komen?
vriend van me heeft eigen chiptuningbedrijf, hij heeft de auto wss 2 dagen bij hem, om optimaal te fijntunen(binnen veilige marges).
we verwacht 270/280pk en 475-480pk.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.