Ik had vrijdag de auto gewassen.
Helaas heeft het zand geregend en is die nu nog viezer dan voor het wassen
Holy shit! Super lief en goed bedoeld allemaal hopelijk kan een polijstbeurtje de cabrio weer goed makkelijk herstellen. gelukkig had ik een strookje van de zachte spons eraf geknipt voor me kleine. Ik zat ook echt te denke hoe ik haar ook kon laten meedoen want ze wou zo graag helpen. Het is gelukkig allemaal goed gekomen want ik ben geen moment weggelopen het was vooral even rustgevend en mijn Polo en ik hebben er allebei van genoten
Ik wil dat deze week ook even doen, want zaterdag wordt m'n Polo helemaal gepolijst, dus kan dat gelijk goed weggepoetst worden.Polo logo van achterklep afgehaald.
Inderdaad met föhn erop en met plastic pasje ging het er zo af.Ik wil dat deze week ook even doen, want zaterdag wordt m'n Polo helemaal gepolijst, dus kan dat gelijk goed weggepoetst worden.
Hoe heb je het verwijderd?
Goed warm maken met een föhn en een oud bankpasje of met 'visdraad' zoals ik hier wel vaker lees? Twijfel nog hoe ik het aan moet gaan pakken
Woensel hier.Gestel hier
2x PK's. Moet daarvan niet eentje NM. zijn?vriend van me heeft eigen chiptuningbedrijf, hij heeft de auto wss 2 dagen bij hem, om optimaal te fijntunen(binnen veilige marges).
we verwacht 270/280pk en 475-480pk.
Herkenning, wagen ziet er nu echt niet meer uit.Ik had vrijdag de auto gewassen.
Mja, wat doe je op een 2e paasdag. Thuis met het gezin, kindjes zijn aan het spelen...vrouwlief kijkt Friends. Tja dan gaan we maar op afstand wat dingen updaten
Polo 6C firmware update (van 363 naar 367) , appconnect en spraak.
Mag ik jou vragen hoe je dit gedaan hebt? Ik zoek hier al zo lang naar, maar nooit een antwoord kunnen vinden!
Plaatje bij t praatjeAfgelopen week maar vast eens de Rline spoiler en achterbumper gemonteerd, dit paasweekend wat gepast met steekadapters en wielen voor de zomer. Komende week hopelijk tijd voor de skirts en voorbumper
Dat lijkt me nou de perfecte plek. Netjes uit het zicht maar wel binnen handbereik!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.