Nah, helaas nog niet helemaal maar dat zijn allemaal kleine dingetjes.Goed bezig Ruud! Je hebt straks weer een Polo die tip top in orde is!
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Nah, helaas nog niet helemaal maar dat zijn allemaal kleine dingetjes.Goed bezig Ruud! Je hebt straks weer een Polo die tip top in orde is!
Nope en ik ben sws nergens opgeklapt. Ene achterin bij mij.Waren jullie nou allemaal op elkaar geklapt tijdens die rallly?
Nee eigenlijk niet.Beterrr.
Weet je allemaal wat er vervangen is?
Het is geen bus .Poetsen en polijsten in één dag?
Haha ja, in één dag. Wat @Robin-1991 zegt, het is geen busPoetsen en polijsten in één dag?
Hoe lang een bepaalde klus duurt zal volgens mij afhangen van een aantal factoren, zoals :Als ik een auto goed wil polijsten, zeker de VAG lakken, doe ik er 3 dagen over om alle swirls, krassen en oneffenheden weg te polijsten en gewassen en beschermd weer op te leveren. Maar ja, je hebt natuurlijk polijsten en polijsten..
Bij @capszz :Wat moet het dan kosten als je je hele auto laat polijsten?
Het is ook geen bedrijf waar ik het laat doen, maar gewoon een kennis die dit doet als hobby/bijverdienste in z'n vrije tijd. Hij heeft er wel veel ervaring mee en levert goed resultaat (voor mij goed genoeg in ieder geval, sowieso beter dan zelf wassen en ik hoef hem de komende tijd alleen maar met de tuinslang af te spuiten, want al het vuil glijd er zo vanaf), dus voor een leuk prijsje laat ik dat door hem doen.Als ik een auto goed wil polijsten, zeker de VAG lakken, doe ik er 3 dagen over om alle swirls, krassen en oneffenheden weg te polijsten en gewassen en beschermd weer op te leveren. Maar ja, je hebt natuurlijk polijsten en polijsten..
Heeft m'n vriend laten doen voor m'n verjaardag, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.Die staat er weer mooi glimmend bij! Als ik vragen mag, hoe heb je de onderste grill hoogglans gemaakt?
@Jurgen6RHeeft m'n vriend laten doen voor m'n verjaardag, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik wilde het eigenlijk zelf gaan doen en dan gewoon poetsen/ontvetten, zwarte lak + blanke lak (maar hij was me voor haha).
@Moes-Moze heeft het zelf gedaan, dus die kan je dat vast wel vertellen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.