Seat, Mini, Dacia
2022 Seat Ibiza 1.5 Sport, 2021 MINI John Cooper Works, 2014 Dacia Logan MCV
1.5 TSI 150pk
Hier dan het resultaat. Ik ben dik tevreden!
Bovenste foto is van zo'n twee weken geleden, toen m'n grill en ondergrill nog niet gespoten waren. Onderste foto heb ik zojuist gemaakt.
Eindelijk zijn ook mijn koplampen niet meer zo dof, dus morgen gaan de booskijkers erop!
Zelfs de lakschade die ik achter in de bumper had door een kindje op een fiets is er helemaal uitgepoetst.
Morgen met het zonnetje maar weer wat mooie plaatjes schieten!
Goed werk en mooie Polo!Gister heb ik mijn mistlampen gesmoked, en vandaag de witte streep op de achterlichten gesmoked. Ook te horen gekregen dat de velgenboer mijn velgen kan leveren dus die worden besteld.
Thnx! Ben benieuwd naar de foto's van jouw Polo wanneer jij de booskijkers hebt geplaatst!Sowieso dikke koplampen dit!
Ga ik vandaag doen, en gelijk lekker rondjes rijden en wat foto's maken natuurlijkThnx! Ben benieuwd naar de foto's van jouw Polo wanneer jij de booskijkers hebt geplaatst!
DankjeeGoed werk en mooie Polo!
Booskijkers zijn kick. Eerste mod van mij geweest!Ga ik vandaag doen, en gelijk lekker rondjes rijden en wat foto's maken natuurlijk
Ligt er in de basis aan welke auto icm welk bouwjaar & km. Daarnaast, goede machine icm pads en pasta is de gouden combi. Zelfs met de betonlakken van VAGAls ik een auto goed wil polijsten, zeker de VAG lakken, doe ik er 3 dagen over om alle swirls, krassen en oneffenheden weg te polijsten en gewassen en beschermd weer op te leveren. Maar ja, je hebt natuurlijk polijsten en polijsten..
Ook ik heb samen met steef gisteren een paar plaatjes geschoten. Allebei dikke plaatjes aan iver gehouden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.