Nogal wat... 2 wiellagers achter vervangen, velgen gewassen en in de sealant. Wielkuipen gewassen, rubbers ingespoten. Remschijven netjes gemaakt.
Dit roept toch wel om linkje!!!
Dit roept toch wel om linkje!!!
Kan geen passende vinden...…..
Tof, tnx voor de link.Wel stevig aan de prijs, €75,- incl verzendkosten, maar wel hetzelfde als het orgineel:
VW Zeichen Schwarz Matt Glänzend Hinten Polo 2G AW GTI TDI TSI TGI Beats R-Line | eBay
Entdecken Sie VW Zeichen Schwarz Matt Glänzend Hinten Polo 2G AW GTI TDI TSI TGI Beats R-Line in der groÃen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Zou goed kunnen ja. Band loopt aan tegen de uiterste rand van de wielkuip zegmaar. Daar zie je een heel spoor op de band zitten, maar er zit ook al een schroefset onder en dan ook met 3 mensen erin, kan die blijkbaar niet hebben.@juliandefrel Wat loopt er dan aan als ik vragen mag?
Heb je achter dropplates van Verzochert?
Vandaag mijn Polo uitgezwaaid, deze is meegenomen door de handelaar en staat nu op marktplaats te koop.
Ken je een liefhebber voor mijn ex projectje stuur de advertentie door.
Voor de korte tijd dat deze online staat is die al mega populair!
≥ Volkswagen Polo 1.2 TSI R-Line + Xenon + Clima + WRC + Dumpv - Volkswagen - Marktplaats.nl
Let op: vanwege het corona virus werken wij tijdelijk enkel en alleen op afspraak, hiermee willen we ervoor zorgen dat er nooit meer als 1 klantengezelschap tegelijk aanwezig is in onze showroom.www.marktplaats.nl
Mooi hoor! Eigenlijk zou je de achtergrond van het embleem rood moeten spuiten
Haha, met t motto,Goed idee, ff kijken waar ik rode verf kan vinden in dezelfde kleur.
Misschien dat ik dat nog wel ga doen
Staat goed en vind dit juist super staan, maar je moet doen wat jezelf het mooiste vind natuurlijk .
Haha, met t motto,
duur is t nu toch al, kan dit er ook nog wel bij.....
Dat is precies de reden waarom ik het achterplaatje gewrapt heb. Als het niet mooi is, kan ik het zo weer weghalen. Leuk klusje om te doen en de folie zit er trouwens nog steeds op.Ik laat 'm voorlopig zo.
Eerst wachten tot de badgeskin voor de voorkant binnen is en die plaatsen. Die is ook helemaal zwart en ik denk dat 't het mooiste is om ze gelijk te houden...
Ik heb ook al zitten denken om een carbon wrap om het achterplaatje te doen, dat is relatief eenvoudig en kan ik later altijd weer verwijderen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.