Remon de gti killerAutomatische verlichting aangesloten , en softwarematig paar dingen ingesteld , met @Remon446 en natuurlijk Ff elkaars polo bewonderd
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air
Remon de gti killerAutomatische verlichting aangesloten , en softwarematig paar dingen ingesteld , met @Remon446 en natuurlijk Ff elkaars polo bewonderd
Dieselkiller , wat is dat ding snelRemon de gti killer
203pk, dat killt een stock gti maatDieselkiller , wat is dat ding snel
Succes, veel tuners willen de 1.4 TSI niet chippen ivm de problemen met het blok (mits de jouwe natuurlijk na 2012 is gemaakt). Ligt aan de motorcode dacht ik.Sws kerel , ben nu aan het denken of ik mijne ga chippen
Mmmmm, dit lezende laat het kriebelen om ook maar naar stage 3 te gaan203pk, dat killt een stock gti maat
Ben ik toch nieuws gierig in wat voor zin de gasresponse te veranderen is bij een GTI.Wat vcds instellingen laten wijzigen zoals gasresponse, start/stop uit, etc.
Zeker die twee zijn erg fijn!
Ben ik toch nieuws gierig in wat voor zin de gasresponse te veranderen is bij een GTI.
Want zo af en toe denkt ie dat ie een raket is, terwijl ik iets vooruit wil.
Word die wat milder?
Het is een S JCW (trim) een JCW viel buiten het budget, of ik had een paar jaar oudere pre facelift met (voor mij) te veel kilometers moeten kopen. En ik heb dan liever jong, weinig kilometers en full option.Bedankt voor het doorsturen @Nushia en hoe bevalt de Mini JCW ???
Mooi blok om te tunen !
Moet je doen is lachen manMmmmm, dit lezende laat het kriebelen om ook maar naar stage 3 te gaan
InteressantMoet je doen is lachen man
Ooh zijn ze daar zo Huiverig op ?Succes, veel tuners willen de 1.4 TSI niet chippen ivm de problemen met het blok (mits de jouwe natuurlijk na 2012 is gemaakt). Ligt aan de motorcode dacht ik.
Thnx! Kleine dingetjes die het verblijf in de Polo net wat leuker maken.Leuke upgrades maakt hem net weer iets dikker
Eindelijk? Was het zo veel werk dan?
Als je led lampen in je bumper gaat doen is het heel simpel, de mistlamp kappen eraf halen, zit een gat in zodat je met een haakje de kap eruit kan trekken.Eindelijk? Was het zo veel werk dan?
Ik heb nog niet alles binnen, maar ga dit binnenkort ook doen. Wel handig om te weten of ik er een paar uur voor uit moet trekken dan
Staat wel erg mooi trouwens!
@Allison6R Originele Led koplamp erin gezet, duurde niet lang. Heb een verloopstekker ertussen moeten zetten.Eindelijk? Was het zo veel werk dan?
Ik heb nog niet alles binnen, maar ga dit binnenkort ook doen. Wel handig om te weten of ik er een paar uur voor uit moet trekken dan
Staat wel erg mooi trouwens!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.