Geen bereik met je antenne?Dubbele fakra adapter besteld zodat ik weer fatsoenlijk radio kan luisteren op m'n headunit ipv radio streams via bluetooth
Geen bereik met je antenne?
Dikke velgen ook!
Auto weer gewassen, in de ‘weer’ app werd geen regen verwacht. Echter toen ik de auto net droog had begon het te miezeren... zucht.
Tevens hoor ik nog steeds een geluid vanuit de achterkant van de auto, hiervoor is al een plastic gedeelte vervangen in de kofferbak maar het is nog steeds aanwezig. Als je op de de rechter achterstoel slaat hoor je ook wat trillen.. iemand nog ideeën ?
Niet het leukste klusje, maar je hebt er wel eer van!Velgjes schoon geprobeerd te maken. Volgende week met beter weer maar eens volledig demonteren en binnenzijde ook schoonmaken
Thnx AllisonDikke velgen ook!
Hij staat er goed bij!
Auto weer gewassen, in de ‘weer’ app werd geen regen verwacht. Echter toen ik de auto net droog had begon het te miezeren... zucht.
Tevens hoor ik nog steeds een geluid vanuit de achterkant van de auto, hiervoor is al een plastic gedeelte vervangen in de kofferbak maar het is nog steeds aanwezig. Als je op de de rechter achterstoel slaat hoor je ook wat trillen.. iemand nog ideeën ?
Doorgaan tot dat je niet meer door hebt wat wat is omdat alles zwart is. Nee jokes aside, enige waar ik me aan irriteer is die lelijke witte kleur van de koelvloeistofbox. Maarja daar valt niks aan te spuiten.Volgende, je luchtfilterbox
Je kan een nieuwe expansie tank erop zetten. Zijn niet zo duur.Doorgaan tot dat je niet meer door hebt wat wat is omdat alles zwart is. Nee jokes aside, enige waar ik me aan irriteer is die lelijke witte kleur van de koelvloeistofbox. Maarja daar valt niks aan te spuiten.
InteressanttJe kan een nieuwe expansie tank erop zetten. Zijn niet zo duur.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.