Dat paar dagen schoon blijven zal niet lukken denk ik .Polo weer eens gewassen vanmorgen. Lees: afgespoten met de tuinslang. Heerlijk dat ie gepolijst is, nu hopen dat het klaar is met al dat stuifmeel en hij een paar dagen schoon blijft
Om te huilenDat paar dagen schoon blijven zal niet lukken denk ik .
Vanaf morgen gaat het 1 tot 2 weken regenen. krijg je die vieze troep weer.
Nice man! Binnenkort wil ik mijn auto van CarPlay laten voorzien en heb ik Rainesh hulp nodig Ben benieuwd hoe dat gaat! Btw, had je het koud vandaag?Vandaag mijn led koplampen laten inleren door @Rainesh op afstand! Ook foutmeldingen heeft ie weggehaald en gezorgd ervoor dat mijn alarm weer werkte. Echt een top gozer!
AHAHAHAH was nog van gisternacht die kachelstand. Heb em natuurlijk later lager gezet vandaagNice man! Binnenkort wil ik mijn auto van CarPlay laten voorzien en heb ik Rainesh hulp nodig Ben benieuwd hoe dat gaat! Btw, had je het koud vandaag?
Afspraak gemaakt voor APK . Ali carbon stickers voor de stuur erop gedaan en de leder stuurhoes met rode sticksel is ookal binnen . Een deze dagen ook daarmee aan de slag. Ben erg benieuwd naar het resultaat als de stuur dalijk gewrapt is. Automatische licht schakelaar met sensor voor op de dash geinstalleerd. Werkt naar behoren alleen doet mijn US module het pas als de grootlicht op Auto stand aan gaat in een tunnel ofiets dergelijks. Voor de rest is alles uit bij daglicht. Beetje zonde van de US module maar die kan ik ookwel afzonderlijk aan doen op stadslicht stand. Maar dan gaat mijn grootlicht weer niet aan in de tunnel omdat hij niet op Auto stand is. Beetje verwarrend miss maar ik kom er wel uit
De carbonstickers zien er mooi uit! Is dat niet ook iets voor de 3e (verticale) spaak? Als je dan de stuurhoes aangebracht hebt, dan heb je een totaal "nieuwe" stuur!
Nice! Ik had ook zoiets jaren geleden op mijn vorige auto helaas vond iemand anders deze ook mooi en was deze kwijt..
Hoe is het nu met je rug?Ik lig namelijk al een paar weken plat met een hernia.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.