Nog voller en hij loopt overFf ruitenwisservloeistof bijvullen
Nog voller en hij loopt overFf ruitenwisservloeistof bijvullen
Belastingdiens: Makkelijker kunnen we het niet maken ............ sneller wel!Vandaag toch maar besloten om mijn auto te laten chippen. Morgen gaat 'ie naar de tuner (bedankt belastingdienst)
Heel strak!
keurig man!
Ik heb m'n H4 en H8 van Ome Ali (deze).Ben wel benieuwd welke lampoen je hiervoor gebruikt hebt Ik heb de mijne pas ook gedaan, maar kreeg een melding bij mn rechtse stadslichtje.. Overige als dimlicht en mistlichten geen problemen.
Heeeeel dik maat!
Heel strak!
keurig man!
Heeeeel dik maat!
Dankje man! Blij als een kind nu hahahaStaan TOP goede keuze en mooi geheel .
Stroomrichting van de diode is me inderdaad bekend, dus het laatste is helaas het geval. Het ligt blijkbaar niet aan het lampje, omwisselen van zijde of nieuw setje maakt geen verschil. Mijn theorie achteraf is dat de US-light set er voor zorgt dat die andere zijde geen storing geeft Lampjes zouden dan gewoon niet geschikt voor canbus zijn. Oplossing is gewoon de meldingen uit laten zetten, kan ik voortaan gewoon alle ledjes voeren zonder moeiteIk heb m'n H4 en H8 van Ome Ali (deze).
Stadslicht (T10 W5W) heb ik deze.
Als alleen jouw rechter stadslichtje het niet doet, moet je hem dan niet gewoon even omdraaien? LED werkt maar op één manier, dus kan zijn dat je het lampje gewoon een slag moet draaien.
Tenzij het lampje het wel gewoon doet en je toch een storing op je dashboard hebt, dan moet er wel een nieuwe in denk ik ja.
Ik had hem gister is een keer op de dam thuis, normaal nooit. Geen bomen in heide en ver te bekennen. En jawel 3 spletters vogelpoepexpres niet onder de bomen gezet, bij mij zelfde gebeurd. Bizar.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.