Het lijkt er haast op dat vogels een voorkeur hebben voor glimmende auto's.
Volkswagen
Polo GTI 6C
1.8 TSI 252 pk (JD Engineering)
Dat weet ik wel zeker haha.Het lijkt er haast op dat vogels een voorkeur hebben voor glimmende auto's.
Heb vandaag ook bij @Rainesh dat laten doen! Alleen mijne pakt alleen mirrorlink en android auto. Mag ik misschien vragen wat je partnummer is van je Usb poort?
Even voor iedereen die het vervelend vindt dat z'n stadslicht en dimlicht aanstaan zodra je het contact aanzet/de motor start terwijl de lichtschakelaar gewoon in stand 0 staat.
Ik was vanmorgen bij de VAG garage. Ze hebben gekeken of ze m'n verlichting die altijd brand (de dagrijverlichting dus, in mijn geval stadslicht en dimlicht), uit konden zetten.
Voor de APK is het verplicht om minimaal dagrijverlichting te hebben zodra je je motor start. Mijn lampen onderin de bumper zijn alleen mistlampen en geen dagrijverlichting, dus die gaan niet aan zodra ik m'n contact aan zet. In de computer is het wel al uitgezet met vcds, dus als ik het toch zou willen zou ik het door de betreffende pinnen in de schakelaar eruit te halen, toch uit kunnen zetten zonder foutmelding te krijgen, maar dan moet ik dat dus elk jaar weer opnieuw doen voor de APK...
Ik heb nu dus maar besloten om gewoon altijd als ik instap m'n stadslicht aan te zetten, scheelt toch weer heel veel licht en slijtage van m'n LED dimlichten
Als je wel DRL hebt onder in je bumper (bij je mistlampen), dan kan je het wel zo instellen dat alleen die branden in stand 0 (en verder niet ook nog je stadslicht of dimlicht bijv.).
Hopelijk is dit een beetje een duidelijk verhaal. Groetjessss
Volgens mij had ik eens gelezen dat je gewoon het pinnetje met elektrische tape kunt afplakken. Is ook dan makkelijk terug te verwijderen.Even voor iedereen die het vervelend vindt dat z'n stadslicht en dimlicht aanstaan zodra je het contact aanzet/de motor start terwijl de lichtschakelaar gewoon in stand 0 staat.
Ik was vanmorgen bij de VAG garage. Ze hebben gekeken of ze m'n verlichting die altijd brand (de dagrijverlichting dus, in mijn geval stadslicht en dimlicht), uit konden zetten.
Voor de APK is het verplicht om minimaal dagrijverlichting te hebben zodra je je motor start. Mijn lampen onderin de bumper zijn alleen mistlampen en geen dagrijverlichting, dus die gaan niet aan zodra ik m'n contact aan zet. In de computer is het wel al uitgezet met vcds, dus als ik het toch zou willen zou ik het door de betreffende pinnen in de schakelaar eruit te halen, toch uit kunnen zetten zonder foutmelding te krijgen, maar dan moet ik dat dus elk jaar weer opnieuw doen voor de APK...
Ik heb nu dus maar besloten om gewoon altijd als ik instap m'n stadslicht aan te zetten, scheelt toch weer heel veel licht en slijtage van m'n LED dimlichten
Als je wel DRL hebt onder in je bumper (bij je mistlampen), dan kan je het wel zo instellen dat alleen die branden in stand 0 (en verder niet ook nog je stadslicht of dimlicht bijv.).
Hopelijk is dit een beetje een duidelijk verhaal. Groetjessss
Die luxe heb ik dus niet hahah, helaas pindakaas.@Allison6R dit heb ik zo gecodeerd.
Weet niet precies hoe het zat, maar volgens mijn als je start stop systeem heb dan kan je dit uit coderen.
Ah dus toch, dat vermoeden had ik al ja...@Allison6R Hier in België is het in ieder geval voor voertuigen vanaf 2011 verplicht om DRL te hebben, deze moeten aanschakelen op het juiste moment anders is het afkeur. (Bij het schakelen van het contact dus)
Start stop systeem luxe? Ik heb hem een paar weken nadat ik m'n Polo kocht permanent uit gecodeerd. Vind het maar een irritant systeemDie luxe heb ik dus niet hahah, helaas pindakaas.
Vanaf nu maar gewoon alleen de stadslichten aan i.p.v. alles. Beter iets dan niets
@Allison6R Hier in België is het in ieder geval voor voertuigen vanaf 2011 verplicht om DRL te hebben, deze moeten aanschakelen op het juiste moment anders is het afkeur. (Bij het schakelen van het contact dus)
Op de site van de RDW staat DRL onder "toegestane verlichting" en dus niet onder "verplichte verlichting".Volgens mij is het ook in Nederland ook vanaf bouwjaar 2011 voor nieuwe auto's verplicht.
Niet alleen irritant ook gewoon verschrikkelijk slecht, eerste wat ik doe als ik in m’n ouders auto kom. Hupp, de knop indrukken om dat rot systeem uit te zettenStart stop systeem luxe? Ik heb hem een paar weken nadat ik m'n Polo kocht permanent uit gecodeerd. Vind het maar een irritant systeem
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.