Waren het maar rode kapjes, dan was ik al klaar.
Nee het is echt overal nieuwe ledjes op solderen.
Oeff, dat is wel een berg werk dan.
Succes! Maar wel super dik resultaat!
Vandaag een begin gemaakt aan mijn binnenverlichting.
Wil al het rode licht naar wit maken.
Hier vast een plaatje met wat ik vandaag gedaan heb.
Ja het is best een werk, zie het meest op tegen de radio, wel voordeel dat ik dan 1 printplaat heb met gelijk een heleboel, dus die klaar groot gedeelte klaar .@Skappa51 Super mooi, maar wat een werk inderdaad... Succes ermee, ben benieuwd naar het eindresultaat!
hey ik kon dit ook voor je faciliterenNavi update West Europa V12 (2020) gedaan
Even voor iedereen die het vervelend vindt dat z'n stadslicht en dimlicht aanstaan zodra je het contact aanzet/de motor start terwijl de lichtschakelaar gewoon in stand 0 staat.
... dus als ik het toch zou willen zou ik het door de betreffende pinnen in de schakelaar eruit te halen, toch uit kunnen zetten zonder foutmelding te krijgen, maar dan moet ik dat dus elk jaar weer opnieuw doen voor de APK...
Je stadslicht als DRL mag dan weer niet omdat er sterkte verschil tussen de 2 lampen moet zitten.
Dus al zou je stadslicht op de DRL stand feller branden mag dit dus weer weg.
Ik heb het nog eens doorgezocht en op de 0 stand en geen drl is geen afkeur.Met de APK zou ik die terminal er dus weer terug in moeten drukken?
Is het evt mogelijk om gemakkelijk DRL in de bumper te zetten?
Dankjewel vriendDikke kleur zeg heel gaaaf veel poetsplezier op je verjaardag .
Benieuwd naar het eindresultaat maar weet zeker dat dit wel goed komt.
Van harte gefeliciteerd man .
Hahah, neeee nog veulste blij met mijn 6c'tjeVan harte gefeliciteerd met je verjaardag! Is dat het cadeautje dat je hebt gekregen?
Vandaag m'n interieur een beetje onder handen genomen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.