wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

@ThomH Echt een mooie kleur vind ik dit!
Als je er ook zo veel last van hebt, dan is die vliegenverwijder spray van VW wel wat voor jou. Heb ook een speciaal sponsje ervoor, werkt echt perfect. Vijf minuutjes laten inwerken en je poetst ze er zo vanaf :)
Ja ben heel blij met de kleur! Wat voor sponsje heb jij? Ik had er ook een maar die gaf gelijk krassen op mn lampen, gelukkig na het droogwrijven zie je ze niet meer.

Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Vet! Kun je de kleuren instellen of is het een kleur en hoe heb je dit gedaan?

Dat kan, maar ik heb alleen voor een kleur gekozen. Het is een el wire, deze heb ik gesoldeerd aan mijn lichtschakelaar. Ik heb mijne weggewerkt bij de accu gedeelte. De el wire staat er bekend voor dat ze een heel irritant ''coil noise'' hebben. Dit is duidelijk te horen als je hem niet goed weggewerkt en kan echt mega irritant zijn. Ik had hem in eerste instantie achter de lichtschakelaar weggewerkt, maar na een paar uurtjes was ik het geluid al zat. Nu hoor ik hem niet meer :) Overdag zie je het niet, dat is wel weer zo fijn.

Volkswagen  Polo AW  2018 
Ik heb het nog eens doorgezocht en op de 0 stand en geen drl is geen afkeur.
Drl is een toegestane licht en dus niet verplicht.
Als het er opzit moet het echt wel voldoen aan de apk regels, maar het zit er niet op dus is dat van toepassing.
In stand 0 geheel geen verlichting is geen afkeur, maar ik heb nu dus enkel stadslicht in stand 0.
Zoals ik het las, is het gebruik van enige vorm van DRL (leds/mistlapunits) wel afkeur wanneer dit geen sterkte- of locatieverschil heeft met stadslicht. Enkel stadslicht als DRL mag dan dus weer niet, en mag enkel tegelijk met dimlicht.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Bij mijn 6r had ik eerst geen lampen in de bumper. Vervolgens heb ik hier zelf drl's ingezet en voorzien van stroom door de bestaande drl's uit mijn koplamp te verwijderen en naar de bumper getrokken. Zodoende brandden ze altijd tegelijk met dimlicht en bij mijn weten zijn deze niet gedimd? Overigens nooit problemen bij de keuring mee gehad

Skoda  Octavia 4  1.0 tsi 
Bij mijn 6r had ik eerst geen lampen in de bumper. Vervolgens heb ik hier zelf drl's ingezet en voorzien van stroom door de bestaande drl's uit mijn koplamp te verwijderen en naar de bumper getrokken. Zodoende brandden ze altijd tegelijk met dimlicht en bij mijn weten zijn deze niet gedimd? Overigens nooit problemen bij de keuring mee gehad

Volgens mij moet de DRL gedimt zijn i.c.m. het dimlicht. Bij mij is dat af fabriek wel zo...

Polo xenon close up.jpg

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!