wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik heb dat express niet gedaan, omdat er een andere Polo is met een R bumper die het helemaal zwart heeft aan de onderkant en dat vond ik niet echt mooi, omdat je dan een heel groot oppervlak zwart hebt, zoals deze hieronder, weliswaar niet zelfde bumper, maar zelfde principe20200512_191413.jpg
Team Vluchtstrook kwam ik pas in Schijndel nog een Golf van tegen Stick Out Tongue Allen de zelfde regio?
Ps. dacht eerst ook 'neem de onderstre streep ook mee', maar na het zien van deze foto deel ik de mening dat het een erg zwart vlak wordt (op foto iig). Wellicht een minder verticale lijn van maken tussen zwart en wit in het midden?
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Team Vluchtstrook kwam ik pas in Schijndel nog een Golf van tegen Stick Out Tongue Allen de zelfde regio?
Ps. dacht eerst ook 'neem de onderstre streep ook mee', maar na het zien van deze foto deel ik de mening dat het een erg zwart vlak wordt (op foto iig). Wellicht een minder verticale lijn van maken tussen zwart en wit in het midden?

Hoe bedoel je precies? Minder verticale lijn?

Edit: dus je bedoelt dat ik het zwart iets meer moet doortrekken?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!