Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Ahaaa, helemaal niet aan gedacht inderdaad.. In de gaten van de bouten zit geen verf, daar had ik andere bouten ingedraaid tijdens het spuiten.Ik denk dat @Robin-1991 de velg bedoelde ipv verf. Dus niet het raakvlak van de trommel en velg spuiten. Idee is dat de verf afbrokkelt en de bouten kunnen loslopen.
hey die had ik nog te koop staan
Dat bedoel ikIk denk dat @Robin-1991 de velg bedoelde ipv verf. Dus niet het raakvlak van de trommel en velg spuiten. Idee is dat de verf afbrokkelt en de bouten kunnen loslopen.
Xenon heeft toch normaal geen mist lampen of drl? Heb je zelf gedaan ??
Xenon heeft toch normaal geen mist lampen of drl? Heb je zelf gedaan ??
Ja vindt mistalmpen ook ruig heb eens gegoogeld om ze werkend te krijgen maar is niet aan mij besteedKlopt helemaal!
Ik heb ze puur voor de looks gemonteerd, vind het strakker staan dan de blinde kappen.
Ze zijn ook niet aangesloten
Origineel is als het goed is via de zekeringenkast, is wel belangrijk op een auto met start/stop.Je sluit ze aan op je accu en van daaruit naar je schakelaar. Het draad doortrekken naar schakelaar is even een gedoe. Makkelijkste is als je een dun flexibele staalkabel hebt als hulpmiddel.
foto voor en naVandaag mijn standaard GTI stuur omgetoverd in een mf GTI stuur. Knopjes van een golf 6 R stuur op die van mijne gezet
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.