Volgens mij is het ook in Nederland ook vanaf bouwjaar 2011 voor nieuwe auto's verplicht.
Ik wist niet dat jij op air stond????Vandaag me linksachter leiding van de airride kapot gereden, schuurde blijkbaar tegen de band aan. Foutje van mij, tiewrap vergeten. Heb nog wat leiding liggen dus drie keer raden wat ik ga doen nadat de kids op bed liggen
Dan volg je het forum niet goedIk wist niet dat jij op air stond????
Vandaag me linksachter leiding van de airride kapot gereden, schuurde blijkbaar tegen de band aan. Foutje van mij, tiewrap vergeten. Heb nog wat leiding liggen dus drie keer raden wat ik ga doen nadat de kids op bed liggen
Ja maar heb er gewoon even geen zin in hahahaha, drukke/zware week, ben verrot, maar ja zo kan ik ook niet weg....Dat is inderdaad even balen.
Een voordeel... je weet nog precies hoe het zit...
Ik wist niet dat jij op air stond????
DikkJa maar heb er gewoon even geen zin in hahahaha, drukke/zware week, ben verrot, maar ja zo kan ik ook niet weg....
Vandaag me linksachter leiding van de airride kapot gereden, schuurde blijkbaar tegen de band aan. Foutje van mij, tiewrap vergeten. Heb nog wat leiding liggen dus drie keer raden wat ik ga doen nadat de kids op bed liggen
Met een soldeerboutHoe heb je dat gedaan?
Vertel mij wat, heb nu alle deuren gedaan.Da's echt monnikenwerk
Waren het maar rode kapjes, dan was ik al klaar.Dat is wel erg dik hoor!!
Zijn het echt andere ledjes solderen? Of zit er een rood kapje oid overheen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.