Nee koplampspoilers zijn aftermarket. Je hebt wel die lijnen lopen die erop lijken maar deze worden op je lampen geplakt!Zijn die niet standaard als je led hebt?
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air
Nee koplampspoilers zijn aftermarket. Je hebt wel die lijnen lopen die erop lijken maar deze worden op je lampen geplakt!Zijn die niet standaard als je led hebt?
Ja, dat klopt, standaard is het iets gesmoked. Ze zijn nu wat dikker aangezet, zeg maar, en dat geeft toch een andere uitstraling.Zijn die niet standaard als je led hebt?
Dank je! Persoonlijk vind ik ze mooier staan bij een zwarte auto zoals die van jou. Het wordt dan meer één geheel. Misschien spuit ik ze in de toekomst nog wel in kleur........@Fz-errie Ik vind het heel mooi staan in ieder geval! Vind dat altijd wat stoerder eruit zien (ik heb ze ook)
Hm ja, ik snap wat je bedoeld. Maar vind het ook wel mooi staan zo bij je andere zwarte details (grill, velgen, geblindeerde ramen e.d.). Past ook goed bij elkaarDank je! Persoonlijk vind ik ze mooier staan bij een zwarte auto zoals die van jou. Het wordt dan meer één geheel. Misschien spuit ik ze in de toekomst nog wel in kleur........
Kun je dat goed merken als je zo 1.2 12V laat chippen?Nieuwe schuimlans even getest, zo meteen laten chiptunen bij BR-Performance
Hier ben ik wel benieuwd naar. Ik heb zelf ook een 1.2, maar chippen had niet veel zin werd mij verteld, omdat er geen turbo in zit.zo meteen laten chiptunen bij BR-Performance
Heeft ook bijna geen nut, je wintsvermogen zal tussen de 0-5 pk zijn en 5-15 nm ofzo.Hier ben ik wel benieuwd naar. Ik heb zelf ook een 1.2, maar chippen had niet veel zin werd mij verteld, omdat er geen turbo in zit.
Laat even weten wat het resultaat is!
Je Polo zou niet misstaan in een showroom!Motorkap helemaal gepolijst en in de was gezet. Staat weer mooi te spiegelen
Zo bedoel je?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.