wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dank je! :) Persoonlijk vind ik ze mooier staan bij een zwarte auto zoals die van jou. Het wordt dan meer één geheel. Misschien spuit ik ze in de toekomst nog wel in kleur........
Hm ja, ik snap wat je bedoeld. Maar vind het ook wel mooi staan zo bij je andere zwarte details (grill, velgen, geblindeerde ramen e.d.). Past ook goed bij elkaar

Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
Hier ben ik wel benieuwd naar. Ik heb zelf ook een 1.2, maar chippen had niet veel zin werd mij verteld, omdat er geen turbo in zit.
Laat even weten wat het resultaat is! :)
Heeft ook bijna geen nut, je wintsvermogen zal tussen de 0-5 pk zijn en 5-15 nm ofzo.
Veel bedrijven doen het ook niet, puur omdat het meer diefstal is dan service.

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Had een mooie kortingsactie dus kan het jullie zo meteen vertellen, 60PK -> 80 PK normaal, 108 Nm -> 124Nm Zal zeker geen wereld van verschil zijn kan ik je zeggen maar 33% vermogenswinst op een atmosferische motor lijkt mij toch wel dat je er iets van zal merken. Ik hou jullie op de hoogte in het andere topic :)

Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ja, ik drukte me wat onzorgvuldig uit; ik doelde natuurlijk op een rollenbankuitdraai. Die zou ik in dit specifieke geval graag zien. Zou me hogelijk verbazen wanneer de beloofde waarden ook echt worden gehaald

Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!