Ga jij jouw zwarte monster maar even lekker uitzuigen
Volkswagen
Polo 6R 1.2 & Golf 7
GTI
Ga jij jouw zwarte monster maar even lekker uitzuigen
Dat is al een paar daagjes terug gebeurdGa jij jouw zwarte monster maar even lekker uitzuigen
die heeft hij er ook weer achteraf opgeplakt@pigeon Kentekenstickers waren geen probleem?
Mag ik vragen welke folie je op de lampen hebt geplakt? Ik zag een ander forum lid (dacht ik) die zijn koplampen had beschadigd door de folie en ze opnieuw moest polijsten.Afgelopen donderdag apk gehad, moest natuurlijk de koplampfolie eraf, dus nu even dat kale billen gezicht weer wat smoel geven.
Afgelopen donderdag apk gehad, moest natuurlijk de koplampfolie eraf, dus nu even dat kale billen gezicht weer wat smoel geven.
Paar kleine bellen, maar dat droogt er wel uit, geduld!
Mag ik vragen welke folie je op de lampen hebt geplakt? Ik zag een ander forum lid (dacht ik) die zijn koplampen had beschadigd door de folie en ze opnieuw moest polijsten.
@Boszna https://www.wrapfolie.nl/zelfklevend-wrap-folie/Smoke-tint-folie
@Robin-1991 ik hou me logo oem omdat ik een chromen bies in me gril heb. En het logo zit een deel in je motorkap, ziet er beetje raar uit persoonlijk.
Die bies gespoten of gewrapped? Zat er ook aan te denken.. net zoals de bies in de ondergrille!Ik heb die chrome bies hoogglans zwart net als me logo gemaakt.
Maar is uiteraard eigen smaak
Ik vind het bij mijn auto wel leuk staat.
Misschien dat het bij jou indd een beetje te zwart word
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.