Auto weer opgehaald. Bobine en bougie vervangen. Rijd weer als een zonnetje!Vandaag de polo op laten halen op transport naar de dealer. Foutmelding P0302 misfires op cilinder 2... Zal wel een nieuwe bobine of bougie worden. Hopelijk is ie snel klaar!
Naja of je vervangt het wiel door een reservewiel of je spuit em vol en rijdt met 80 naar de garage. Zelfde verhaal, band gaat toch de vuilniszak in. Toch zelf liever een mooi reservewiel!Een volwaardige reservewiel gekocht inclusief krik, vertrouw die gammele compressor(tje) met dat 'magische' banden opvul goedje niet..
Dat is het enigste nadeel, je moet gelijk opzoek naar een garage. Met een volwaardige kun je wel ff rondtuffen. Op vakantie ga ik mij echt niet druk maken om een band te laten makenof je spuit em vol en rijdt met 80 naar de garage.
Totdat je op dat moment nog een lekke band krijgt...Dat is het enigste nadeel, je moet gelijk opzoek naar een garage. Met een volwaardige kun je wel ff rondtuffen. Op vakantie ga ik mij echt niet druk maken om een band te laten maken
Leg je er toch 1 op je dak. Je kunt 'm maar bij je hebben.Heb er ook geen enkele fiducie in, maar voor wat voor reserveband ook, is geen plek. Denk dat ik bij een onverhoopt lekke band maar de hulptroepen inroep.
Vrouw op de achterbank, reservewiel voorin!Leg je er toch 1 op je dak. Je kunt 'm maar bij je hebben.
VriesvakAirco laten repareren. Kost wat maar het is weer lekker kkkkoud in de Polo.
Alhoewel, volgens mij zit er maar een hele kleine airco in. Zou je er een grotere in kunnen zetten die krachtiger is?
Helpt ook wel is om de airco te verversen of is dat al gebeurd?Airco laten repareren. Kost wat maar het is weer lekker kkkkoud in de Polo.
Alhoewel, volgens mij zit er maar een hele kleine airco in. Zou je er een grotere in kunnen zetten die krachtiger is?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.