Ik ga er vanuit dat ze hem helemaal leeghalen en weer vol doen bij werkzaamheden aan de aircoHelpt ook wel is om de airco te verversen of is dat al gebeurd?
Ik ga er vanuit dat ze hem helemaal leeghalen en weer vol doen bij werkzaamheden aan de aircoHelpt ook wel is om de airco te verversen of is dat al gebeurd?
Auto opgehaald bij poetsbedrijf blij met resultaat interieur weer fris en fruitig
Als ze je kunnen helpen, doen ze dat ook! Zo heb ik kosteloos de chip er 2 weken afgehad, en daarna kosteloos er weer op. Ik raad het alleen maar aan! Welicht binnenkort even opnieuw laten chippen, toendertijd had ik slechte bougies en tankte ik 95. Dan op 98 met goede bougies latennchippen!
Ze hebben de radiator vervangen en het hogedrukventiel. Beiden vanwege een lekkage. Daarna het systeem opnieuw gevuld. Ik neem aan dat het dan wel goed zal zijn.Helpt ook wel is om de airco te verversen of is dat al gebeurd?
Dat zijn mooie lampen !!Vandaag CarDna Zwarte led achterlichten en 3de remlicht gemonteerd
Zou dat voor later laten man!zeer intensief bezig geweest. Afspraak gemaakt voor een bypass voor de einddemper. Alleen nog niet helemaal uit over het verwijderen van de middendemper, maar het aftellen is begonnen
Heb je de polo verlaagd
Hopelijk leidt dit tot het oplossen van de dips.Vandaag alles voor de polo gekocht zodat er wat onderdeeltjes vervangen kunnen worden (3/8" momentsleutel en wat schroefbare slangklemmen). Ook een compressiekitje aangeschaft om eens te kijken hoe gezond m'n 1.8 nog is op dat gebied!
Bedoel je het verwijderen van de middendemper of de hele onderneming?Zou dat voor later laten man!
Klopt maar kan em toch niet weg doen.Dacht dat ik laatst die van jou op FB te koop zag staan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.