Ik hoor vaak dat een blow off valve slecht is voor het blok. Misschien is dit 1.4 gti specifiek? ik wil al heel lang een blow off valve maar al die verhalen houdt me toch tegen om het aan te schaffen. Iemand die hier meer over weet toevallig?
Helemaal mooi dit!
Ik hoor vaak dat een blow off valve slecht is voor het blok. Misschien is dit 1.4 gti specifiek? ik wil al heel lang een blow off valve maar al die verhalen houdt me toch tegen om het aan te schaffen. Iemand die hier meer over weet toevallig?
Nee hoor. Er staat nergens dat je een knopje op het stuur moet bedienen. Er staat dat je div. dingen kan bedienen met je handen aan het stuur. En dit type CC kan je bedienen zonder je handen van het stuur te halen.
Aliexpress troep jaIn welk opzicht slecht voor het blok?
Ok, bedankt! Ik ga even uitzoeken welke type ik moet hebben.Het type is anders dan die voor jou, gaat op motorinhoud. Ik heb sinds het plaatsen geen enkele storing gehad, top ding!
Ok, bedankt! Ik ga even uitzoeken welke type ik moet hebben.
Bedankt Pigeon! Ziet er goed uit en heel wat anders dan de GFB die ik nu heb! Ik ga me even inlezen hoe en wat.Zoiets???
Blow Off Valve and Kit for Audi, VW, SEAT, and Skoda
We recommend servicing your valve every 3 years, or 20,000 miles, whichever comes sooner Forge Motorsport are proud to offer the...www.forgemotorsport.com
Open luchtfilter als in de dop eraf en een vierkant plat filter erin?Ik heb de Forge FDMV008 en ik ben daar ook heel tevreden over. In combinatie met een open luchtfilter afblaasgeluid genoeg + geen risico's op storingen
Zuigt dat geen warme motorlucht aan?@Jay511 Nee, open luchtfilter als in een RamAir Cone.
Op deze foto was alleen de DV nog niet geïnstalleerd
Dat het slecht zou zijn voor de turbo of dat het blok het niet aan kan. Ik weet het niet meer precies om eerlijk te zijn.In welk opzicht slecht voor het blok?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.