Tank volgegooid en eerste keer spritmonitor ingevuld
Wat voor armsteun is dit? Heb je toevallig een linkje, alvast bedankt!
had dat ff gemeld hier dat er een meeting wasGewassen en naar de Polo meeting gegaan die plaats vond in De Meern en daarna Harmelen!
Is eentje van Alie, het artikel waar ik hem heb gekocht is er niet meer maar dit is een soortgelijk artikel.Wat voor armsteun is dit? Heb je toevallig een linkje, alvast bedankt!
Hij zit stevig ten opzichte van mijn middeconsole, zat soort opvulling voor in de bekerhouder op de armsteun bevestigt, het enige wat schommelt is de hele achterkant van de middenconsole en niet de armsteun zelf. Maar ik ga even zoeken of ik de middenconsole vaster kan zettenzit ie wel een beetje stevig?
meeste schommelen wat heen en weer.
Heee! Ik heb je niet gezienGewassen en naar de Polo meeting gegaan die plaats vond in De Meern en daarna Harmelen!
had dat ff gemeld hier dat er een meeting was
Heee! Ik heb je niet gezien
Hahaha jaa ik was aanwezig, ben lid van die groep! Btw foto’s geschoten door @Jay511, eindelijk ook de mean bro’s naast elkaar.Ah, was jij er ook?! Als ik dat had geweten had ik je even opgezocht.
Interieursetjes checken op onderdelenlijn! Hij komt uit limburg, via koerierdienst naar mij toe gebracht. Het gaat om een interieurset wat uit een Match komt, de optie net zoals Team, Life etc.Gaaf interieur! Waar heb je deze vandaan?
Was een "besloten" clubmeeting van Polowclub Holland. Ik was er ook.had dat ff gemeld hier dat er een meeting was
Hoppa! Dik daggie.Hahaha jaa ik was aanwezig, ben lid van die groep! Btw foto’s geschoten door @Jay511, eindelijk ook de mean bro’s naast elkaar.
Die stoelen zitten echt fantastisch, zelfs als je lang bent. Ga je zeker geen spijt van krijgen De stoelen uit een life, match of team editie verschillen alleen qua kleur.Het gaat om een interieurset wat uit een Match komt, de optie net zoals Team, Life etc.
Inderdaad, ik ging er natuurlijk al ff voor de gein in zitten. Zit heerlijk zeg.Die stoelen zitten echt fantastisch, zelfs als je lang bent. Ga je zeker geen spijt van krijgen De stoelen uit een life, match of team editie verschillen alleen qua kleur.
Vanavond een drive-trough diploma uitreiking gehad. Dus de Polo even snel gewassen vanmiddag, de Polo moet toch een beetje extra glimmen op de foto's!
Ben er achter gekomen dat het een Audi A4 achter deurpaneel is, mocht iemand hem alsnog willen overnemen 15 euro is de prijs voor dit forum. Onderdeelnummer is 8e0 867 305
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.