wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wat voor armsteun is dit? Heb je toevallig een linkje, alvast bedankt!
Is eentje van Alie, het artikel waar ik hem heb gekocht is er niet meer maar dit is een soortgelijk artikel.
Ik heb degene zonder usb's met 2 vakken en uitschuifbaar
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
zit ie wel een beetje stevig?
meeste schommelen wat heen en weer.
Hij zit stevig ten opzichte van mijn middeconsole, zat soort opvulling voor in de bekerhouder op de armsteun bevestigt, het enige wat schommelt is de hele achterkant van de middenconsole en niet de armsteun zelf. Maar ik ga even zoeken of ik de middenconsole vaster kan zetten
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
De nieuwe stoeltjes zijn binnen! Ik heb zelfs een extra deurpaneel erbij gekregen waar ik niks mee kan haha, mocht iemand hem willen kan die hem ophalen voor 15 euro, staat op mp voor 20 euro84CA37D9-3CB3-4F70-B4C6-19C1F37BE508.jpeg1510BA65-54D2-4D70-A0F7-3C38F59355F5.jpeg
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Het gaat om een interieurset wat uit een Match komt, de optie net zoals Team, Life etc.
Die stoelen zitten echt fantastisch, zelfs als je lang bent. Ga je zeker geen spijt van krijgen (y) De stoelen uit een life, match of team editie verschillen alleen qua kleur.

Vanavond een drive-trough diploma uitreiking gehad. Dus de Polo even snel gewassen vanmiddag, de Polo moet toch een beetje extra glimmen op de foto's!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Die stoelen zitten echt fantastisch, zelfs als je lang bent. Ga je zeker geen spijt van krijgen (y) De stoelen uit een life, match of team editie verschillen alleen qua kleur.

Vanavond een drive-trough diploma uitreiking gehad. Dus de Polo even snel gewassen vanmiddag, de Polo moet toch een beetje extra glimmen op de foto's!
Inderdaad, ik ging er natuurlijk al ff voor de gein in zitten. Zit heerlijk zeg. Stick Out Tongue
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Magnetische telefoonhouder gekocht die ook draadloos doet opladen.
Blijft nog goed zitten ook (gelukkig) :)

Nog even het kabeltje wegwerken en een automatisering op de telefoon instellen dat Flitsmeister gelijk gestart wordt na verbinding met de auto.
Ook nog even het stof weghalen :oops:

Unknown.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
De nieuwe stoeltjes zijn binnen! Ik heb zelfs een extra deurpaneel erbij gekregen waar ik niks mee kan haha, mocht iemand hem willen kan die hem ophalen voor 15 euro, staat op mp voor 20 euro84CA37D9-3CB3-4F70-B4C6-19C1F37BE508.jpeg1510BA65-54D2-4D70-A0F7-3C38F59355F5.jpeg
Ben er achter gekomen dat het een Audi A4 achter deurpaneel is, mocht iemand hem alsnog willen overnemen 15 euro is de prijs voor dit forum. Onderdeelnummer is 8e0 867 305
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!