Jay511
Bekend lid
Boven je bed hangen!Ben er achter gekomen dat het een Audi A4 achter deurpaneel is, mocht iemand hem alsnog willen overnemen 15 euro is de prijs voor dit forum. Onderdeelnummer is 8e0 867 305
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boven je bed hangen!Ben er achter gekomen dat het een Audi A4 achter deurpaneel is, mocht iemand hem alsnog willen overnemen 15 euro is de prijs voor dit forum. Onderdeelnummer is 8e0 867 305
Niet van een audiBoven je bed hangen!
Onder je bed leggen danNiet van een audi![]()
Nu is het nog zo dat je moet bevestigen als je een automatisering wilt starten, gelukkig verandert dit in iOS 14 want zo heb je (ik in ieder geval) niks aan die automatiseringen van siri
Beter ideeeOnder je bed leggen dan
Nu is het nog zo dat je moet bevestigen als je een automatisering wilt starten, gelukkig verandert dit in iOS 14 want zo heb je (ik in ieder geval) niks aan die automatiseringen van siri
Nieuw duur hè voor aftermarket troep met vocht... 350€ zonder LEDjes.Op zoek geweest naar 2de hands U led koplampen, maar helaas niks gevonden.
Bevalt die beta een beetje?Heb de beta van iOS14 erop staan.
Nooit met automatiseringen gewerkt, zal eens kijken vanavond of morgen!
Bevalt die beta een beetje?
Hier ben ik het met jou over eens, veel beter Bi-Xenons tweedehands nemen, en dan laten coderen inbouwen.Nieuw duur hè voor aftermarket troep met vocht... 350€ zonder LEDjes.
Pff ja en 470 met dynamische lichtenNieuw duur hè voor aftermarket troep met vocht... 350€ zonder LEDjes.
Zou goed kunnen. Daar kom ik namelijk wel uit de buurtVolgens mij reed jij laatst een keer achter me in de buurt van Venlo/Roermond.
Ja weet t echt erg..Tygo je velgies, stoepie stoepie![]()
Ach joh, zag er niks van zondagJa weet t echt erg..
Om dat te zien hoef je niet eens goed te kijkenAch joh, zag er niks van zondag![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.