Volkswagen
Polo AW GTI Reef Blue
2.0 TSI
Nee maar stelen ook niet dus laat maar gaan"Koos, we zagen net een Polo rijden die zijn kentekenplaat achter het voorruit had geplaatst. Mag dat?"
Nee maar stelen ook niet dus laat maar gaan
"Koos, we zagen net een Polo rijden die zijn kentekenplaat achter het voorruit had geplaatst. Mag dat?"
Dat zie je goedNieuw setje kentekenplaten €25. Boete "ondeugdelijke kentekenplaten" €140. Maar, eigen keuze.
Reed vanmiddag nog paar keer langs de politie niks aan de hand"Koos, de lampen waren ook wel heel erg donker getint, wat zegt de wegenverkeerswet daarover?"
Vette bak hoor maar wel een politie magneet, je vraagt er bijna om om aangehouden te worden.
Ik vind dit erg dik hoor! Sowieso vind ik het mooier als auto’s zoals in amerika het geval is voor geen kentekenplaat hebben, lacht de auto naar mijn idee wat meer haha
Even van stal gehaald vandaag
Stond heul bijna leeg, met pijn in mijn hart een paar liter 95 getankt omdat er verder niets in de buurt was. Troep. Beter opletten op m'n benzinemeter.
Ja zeker moet ff een Gti bumper fixxenGa je de kentekenuitsparing nog dicht laten maken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.