Hahaha ik dacht help je ffOm dat te zien hoef je niet eens goed te kijken
Auto Customisatie bedrijf
- VW Polo 6r
1.6 TDI 201pk
Hahaha ik dacht help je ffOm dat te zien hoef je niet eens goed te kijken
En....de voorstoelen?Het was vandaag tijd om te beginnen met het project ‘nieuwe stoelen/schoonmaak/stoelverwarming inbouwen.
Eerst heisa gehad met een veeltand zoeken, maar dat terzijde. Na dat alles eruit was, dus stoelen, middenconsole etc, ben ik begonnen aan het schoonmaak gedeelte. Dit was hard hard nodig, foto’s spreken voor zich. Ben ook nog eens €2,15 rijker geworden!
links after rechts before.
Eerst heb ik alles gestofzuigd en daarna met interieurspray van megiuars ingespoten, doekje inwrijven en daarna weer zuigen. En het is gewoon mooi zwart nu.
Deurpanelen verwisseld, zelfde deurpanelen als wat ik had maar het stofje van de leuning zag er beter uit dus achja waarom ook niet.
En als laatste de nieuwe achterbank geïnstalleerd
Klussie voor vandaag, eerst kabelboompje mee bezig dan de voorstoelenEn....de voorstoelen?
En done!Klussie voor vandaag, eerst kabelboompje mee bezig dan de voorstoelen
Netjes Moes! Lekker gewerktEn done!
Na dus gister alles schoongemaakt te hebben en de bank geplaatst, was het vandaag tijd om de kabelboom te trekken, de module verstopt achter de rcd en dan net om het hoekje vastgemaakt met dubbelzijdige tape aan het stuk ijzer daar. De kabels voor de linker kant voor o.a. de bcm en de stoelverwarming zelf langs de zekeringkast. De bcm kabels voor nu maar ff vastgemaakt met een tierip want ik ben misschien handig maar niet zo handig haha, de stoelverwarming kabel via de dorpel onder het tapijt naar de bestaande kabelboom getrokken. De linkerkant heb ik via het middenconsole onder het tapijt naar de bestaande kabelboom getrokken.
knoppie voor rechts kwam ook binnen dus beide knoppies zitten er al in.
en dan nu de foto’s.
Neeeee, ben handig maar niet zo handig met die bcm hahaNetjes Moes! Lekker gewerkt
En al warme billetjes?
BCM is niet noodzakelijk, alleen voor je start stop systeemNeeeee, ben handig maar niet zo handig met die bcm haha
En laat ik die nou niet hebben , ik had de massa en de zekering ook nog niet aangeslotenBCM is niet noodzakelijk, alleen voor je start stop systeem
Merci!Netjes weer!
Ga je 'm nog verlagen?
Snel doen!Merci!
Zou ik wel willen, maar ik ga eerst in een 6R rijden die met een Pro kit verlaagd is om te voelen hoe het is. Ik rijd vaak over slechte wegen met veel hobbels e.d. dus twijfel steeds vaker of ik het wel zou moeten doen
Gewoon een zekeringtapper gebruiken, BCM hoef je niet aan te sluiten massa kun je aansluiten boven op het stuur. moet je eerst even de kap er van af halenEn laat ik die nou niet hebben , ik had de massa en de zekering ook nog niet aangesloten
Heb het idee dat het je gaat tegenvallen , als je gaat verlagen en veel over slechte wegen gaat rijden.Merci!
Zou ik wel willen, maar ik ga eerst in een 6R rijden die met een Pro kit verlaagd is om te voelen hoe het is. Ik rijd vaak over slechte wegen met veel hobbels e.d. dus twijfel steeds vaker of ik het wel zou moeten doen
Volgens mij zit die al aan het draad van kufatec vast of niet? Top zocht nog een goede plek voor de grondGewoon een zekeringtapper gebruiken, BCM hoef je niet aan te sluiten massa kun je aansluiten boven op het stuur. moet je eerst even de kap er van af halen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.