Volkswagen
Polo AW GTI
2.0 TSI
Heb dit ook gedaan bij mn R-Line, sleutel voelt zoveel meer premium en zwaar aan! Top upgrade al zeg ik het zelfDe Polo is er nog niet maar toch al even een eerste ‘upgrade’ aangeschaft
Mits kleine aanpassing zou ie toch op de sleutel moeten passen, oogt net iets fijner.
Ik stem voor een how-to want dit is wel echt een goede mod!
2G0853688AFOD
Mijn dank is enorm!2G0853688AFOD
https://www.ebay.de/itm/192842905184
https://shop.ahw-shop.de/original-v...seitlich-kotfluegel-emblem-tuning-logo?c=7750
2de link is hetzelfde bedrijf als de link naar ebay maar stukje goedkoper
ZonderVandaag een pakketje van ali binnen gekregen. Chromen diffusor delen. Morgen definitief vast maken. Zal ik met of zonder tussen strip doen?
Ik heb ze toevallig ook besteld. Krijg ze ergens volgende week binnen. Ik zou het ook zonder doen.Zal ik met of zonder tussen strip doen?
Zonder.Vandaag een pakketje van ali binnen gekregen. Chromen diffusor delen. Morgen definitief vast maken. Zal ik met of zonder tussen strip doen?
Zonder allesVandaag een pakketje van ali binnen gekregen. Chromen diffusor delen. Morgen definitief vast maken. Zal ik met of zonder tussen strip doen?
Ik krijg ze ook binnenkort binnen. Ik ga ze ook zonder doen. Las wel op Ali in een review dat de plakstripjes niet geweldig zijn. Hoor graag van je of ze goed plakken of dat we ze misschien moeten vervangen door een wat krachteriger stukje dubbelzijdig tape (Tesa heeft geloof ik wel aardig spul hiervoor )Vandaag een pakketje van ali binnen gekregen. Chromen diffusor delen. Morgen definitief vast maken. Zal ik met of zonder tussen strip doen?
neeeeeeee zo zonde neem een originele r-line diffuser...Vandaag een pakketje van ali binnen gekregen. Chromen diffusor delen. Morgen definitief vast maken. Zal ik met of zonder tussen strip doen?
HPX dubbelzijdig tape.Ik krijg ze ook binnenkort binnen. Ik ga ze ook zonder doen. Las wel op Ali in een review dat de plakstripjes niet geweldig zijn. Hoor graag van je of ze goed plakken of dat we ze misschien moeten vervangen door een wat krachteriger stukje dubbelzijdig tape (Tesa heeft geloof ik wel aardig spul hiervoor )
Tussenstrip eerst met hele kleine stukjes dubbelzijdig plakband monteren zodat je eerst kan bekijken wat je mooier vindt?Vandaag een pakketje van ali binnen gekregen. Chromen diffusor delen. Morgen definitief vast maken. Zal ik met of zonder tussen strip doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.