Volkswagen
Polo 6R 1.2 & Golf 7
GTI
Ik denk dat het 17 inch Pretoria velgen zijn.
≥ 17'' Pretoria R Velgen 5x100 Vw POLO 6R GTI 9N 9R + band - Banden en Velgen - Marktplaats.nl
17'' pretoria r velgen 5x100 vw polo 6r gti 9n 9r + band 5x100 17inch pretoria r20 hoogglans zwart kleur sterke en kwaliteit sport velgen past onder: audi a1 a2 a3 tt vw polo golf4 beetlewww.marktplaats.nl
Gaaf, al eens nagedacht over een verlaging? Dat zal hem goed staan
30€ en een dagje secuur werk!Heel vet! Hoe lang was je er mee bezig? Wil dit ook zo graag op mijn Polo, maar dan in het blauw. Wat zou zoiets kosten?
H&R ben ik zeer tevreden mee, stuk minder deinen na een snelweghobbel. Rijdt fijn en nog steeds comfortabel (vind ik).inderdaad 17 inch 'pretoria' @HoMi, Staan er erg lekker onder vind ik zelf.
is wel de bedoeling met de tijd, de volgende upgrades die ik zou willen zijn de remklauwen een kleurtje en laten verlagen. Nog aanraders welke set om te verlagen? Ik wil wel normaal kunnen rijden nog, maar wil hem gewoon wat lager zodat het er veel mooier uit ziet.
Netjes ik heb laatst dezelfde in het zwart gekocht voor de polo als Winterset dus laat inderdaad de winter naar komen
Netjes ik heb laatst dezelfde in het zwart gekocht voor de polo als Winterset dus laat inderdaad de winter naar komen
Wat voor lampjes heb je aangesloten voor de voeten verlichting zijn dat Led stripsZoooo na een vruchtbaar weekend zit het er eindelijk allemaal op en in.
-Alle interieur verlichting aangepast naar LED
-Voetverlichting voor en achter, aangesloten op de auto-light stand, springen dus aan wanneer donker. Relais ertussen zodat ie ook werkt met ontgrendelen/deur openen. Kleur is wit, op de foto's lijken ze erg geel.
-Twee USB poorten achterin voor de passagiers. OEM usb module van een tiguan gebruikt.
-Twee R-Line badges geplakt aan beide zijdes!
-Chromen uitlaatje gepoetst
Wat voor lampjes heb je aangesloten voor de voeten verlichting zijn dat Led strips
Compleet OCD proof he maat
I am beyond OCD.Compleet OCD proof he maat
Netjes ik weet alleen niet of deze in de polo aw gaan passenNee dit zijn de OEM vorm led lampjes van Ali. Geven erg mooi licht, beetje fel maar dat ga ik nog een keer aanpassen. Hopelijk kan dit middels VCDS en anders wat blinderende tape erover ofzo:
9.9€ 57% OFF|Led Voetenruimtebekleding Licht Voet Lamp Kabel Kabelboom Voor Vw Golf MK5 6 MK6 Jetta Passat B6 B7 B8 Cc polo Tiguan Superb Seat Alhambra|Signaal lamp| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.